مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

صادرات زغال حرارتی با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نکات کلیدی در هنگام انتخاب زغالبررسی مشکلات صادرات زغال از طریق ترانزیتخرید بدون واسطه زغال حرارتی از مطمئن ترین فروشنده

یکی از محصولاتی که از هیزم و تنه درختان مختلف به دست می آید زغال نام دارد که از لحاظ کارایی و شکل بسیار متنوع بوده و از جمله آن می توان به زغال حرارتی اشاره کرد که از کارایی بالایی برخوردار می باشد، صادرات زغال حرارتی با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه در مقادیر کیلویی و تنی انجام می شود و به دلیل کیفیت استاندارد استقبال فراوانی از آن در بازارهای خارجی شده است.

صادرات زغال حرارتی با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه

آشنایی با نکات کلیدی در هنگام انتخاب زغال

آشنایی با نکات کلیدی در هنگام انتخاب زغال در هنگام انتخاب زغال توجه به یک سری نکات کلیدی می تواند بسیار سودمند باشد چرا که باعث می شود بهترین انتخاب در موقع خرید این محصولات صورت بگیرد؛

  • در وهله اول باید به نوع درخت مورد استفاده در ساخت زغال توجه شود چرا که چوب برخی درختان مانند بامبو و گردو کاملاً مناسب تولید ذغال بوده و ذغال های به دست آمده از آن به مدت بیشتری می تواند آتش بگیرد و حرارت تولید کند.
  • از دیگر نکات کلیدی در انتخاب آن این است که حتماً زغال های فشرده مانند زغال های سکه ای برای خرید انتخاب شود چرا که زغال های فشرده به نحوی تولید می شود که هیچ نوع دودی ایجاد نکند و به این ترتیب استفاده از آن برای ساخت قلیان و یا کبابی کردن مواد غذایی مانند مرغ و گوشت می توان بهترین انتخاب باشد.
  • لازم به ذکر است که زغال های درجه یک زغال هایی می باشد که به سرعت آتش می گیرد و به دلیل اجزای نسبتاً متراکمی که دارد می تواند گرما را در خود حفظ کرده و حتی بعد از خاموش شدن و سرد شدن برای دفعات بعدی دوباره قابل استفاده خواهد بود و این یک ویژگی بسیار مهم به شمار می آید و باید در انتخاب انواع زغال این ویژگی مدنظر گرفته شود.

بررسی مشکلات صادرات زغال از طریق ترانزیت

بررسی مشکلات صادرات زغال از طریق ترانزیت از آن جایی که ایران یکی از کشورهای بزرگ در زمینه تولید انواع زغال در خاورمیانه می باشد مورد توجه بسیاری از کشورها واقع شده و صادرات آن به شدت بالا رفته است معمولاً ذغال ها با استفاده از کامیون های بزرگ که با نام ترانزیت شناخته می شود به کشورهای دیگر صادر می گردد که صادرات به این طریق دارای مشکلاتی می باشد و از جمله آن می توان به خیس شدن زغال ها در اثر بارش باران اشاره کرد چرا که قسمت بارگیری ترانزیت ها به خوبی درزگیری نمی شود و رطوبت می تواند به آن نفوذ کند.

با توجه به این که ترانزیت ها جزو ماشین های سنگین به شمار می آید سرعت آن در جاده ها بسیار پایین بوده و به همین دلیل صادرات زغال از طریق این خودروها بسیار زمان بر خواهد بود و مناسب صادرات به کشورهایی که از لحاظ جغرافیایی از ایران دور هستند، نمی باشد.

در هنگام بارگیری زغال در ترانزیت ها برای این که زغال ها در حین حمل و نقل دچار آسیب نشود و محصول سالم به دست مشتریان برسد معمولاً زغال ها را روی هم قرار نمی‌دهند و به این ترتیب در مقادیر کم بارگیری صورت‌ گرفته و ترانزیت راهی کشور مقصد می شود که این محدودیت بار از دیگر مشکلات مربوط به صادرات با ماشین های سنگین می باشد.

خرید بدون واسطه زغال حرارتی از مطمئن ترین فروشنده

خرید بدون واسطه زغال حرارتی از مطمئن ترین فروشنده خرید بی واسطه زغال حرارتی عمده جهرم از مطمئن ترین فروشنده برای اغلب مشتریان یکی از بهترین روش‌ های خرید این محصولات می باشد چرا که خرید از این فروشنده معتبر کیفیت محصول ارائه داده شده را تضمین می کند و باعث می شود که متقاضیان بتوانند به خرید های غیر حضوری نیز اطمینان کنند.

زغال های حرارتی که توسط این مرکز تولید و به فروش می رسد هم به شکل توپی و هم به صورت سکه های تولید شده و با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیاری از مصرف کنندگان از خرید خود رضایت داشته و فروش آن در این مرکز بالا رفته است.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید