مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

صادرات زغال لیمو باکیفیتی عالی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

استاندارد های لازم برای صادرات زغال از ایرانخرید ارزان زغال لیمو با بهترین کیفیت

زغال ها در طرح و بسته بندی متفاوت برای مصارف مختلفی نظیر خانگی و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از انواع زغال ها، زغال لیمو می باشد که از مصارف آن، برای قلیان می باشد و ویژگی های آن نسبت به زغال فشرده و کبابی دوام و حرارت زیاد آن و تشعشع گاز سمی کمتر است؛ صادرات زغال لیمو باکیفیتی عالی بصورت عمده و با قیمت های مناسب به کشورهای بسیاری صورت می گیرد.

صادرات زغال لیمو باکیفیتی عالی بصورت عمده

استاندارد های لازم برای صادرات زغال از ایران

استاندارد های لازم برای صادرات زغال از ایران تشخیص و انتخاب زغال لیمو اصل و مرغوب به این صورت است که اگر دارای رگه های قهوه ای رنگ در بافت خود بود، بدانید کیفیت این زغال پایین است، دود زیاد حاصل از سوخت زغال نیز نشانه بی کیفیتی و نامرغوبی و نشان دهنده خام بودن آن است، کیفیت بالای یک زغال، به خط تولید پیشرفته و وجود کوره های زغال پزی مدرن در سیستم تولید بستگی دارد، که همه این موارد باید برای صادرات استاندارد های لازم را رد کنند.

تولید انواع زغال لیمو به روش های مختلف انجام می گیرد، مهم ترین این روشها سنتی و صنعتی هستند که در مناطق مختلف کشور از جمله استان های جنوبی با بهترین کیفیت انجام می شود. چوب و ضایعات درخت لیمو، در کوره های صنعتی مدرن به بهترین شکل حرارت داده می شوند و عملیات اسید زدایی و گاز زدایی انجام و سپس در قالب های مخصوص قرار گرفته و به صورت هم اندازه تولید و بسته بندی شده و عرضه می شود.

زغال لیمو، در بسته بندی های متفاوت در بازار عرضه می شود و بیشترین مصرف آن، برای قلیان است و زغالی صاف و براق و بدون تخلخل و شکاف می باشد، برای تولید زغال باکیفیت نیاز به فشار و حرارت بالا است.

انواع زغال قلیان به 8 گروه تقسیم می شود که باید به زغال چینی، قالبی، لیمویی، کبابی، فشرده، بامبو و نارگیل اشاره کرد که در این میان زغال لیمو که از چوب درخت مرکبات تولید شده است، نسبت به دیگر زغال ها متمایز و مرغوب تر است، این نوع زغال بوی خاصی ندارد و به همین دلیل موجب سردرد نمی شود و دیگر مشخصات آن این است که به سرعت خاموش نمی شود و یکنواخت و آرام می سوزد و جرقه نمی زند.

خرید ارزان زغال لیمو با بهترین کیفیت

خرید ارزان زغال لیمو با بهترین کیفیت زغال لیمو، بهترین نوع زغال است که به صورت یکنواخت می سوزد و خاکستر کمی تولید می کند و هیچ گونه گاز سمی تولید نمی‌کند و باعث سردرد نمی شود، قیمت زغال لیمویی در بازار به عوامل مختلفی نظیر، درجه کیفیت و نوع بسته بندی آن بستگی دارد؛ خرید ارزان زغال لیمو با بهترین کیفیت را می توانید از عمده فروشی ها داشته باشید، کبابی جهرم یکی از شعب استفاده از زغال لیمو است.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید