مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

فروش عمده زغال سکه ای با قیمتی استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه اجمالی زغال فشرده و معمولیخرید ارزان زغال سکه ای با بهترین کیفیت به صورت عمده

زغال سکه ای نوعی زغال فشرده و با کیفیت است که از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به عنوان نوعی زغال مناسب برای قلیان شناخته می‌ شود؛ این محصول به صورت بسته بندی شده و با قیمت های مناسب قابل خریداری است. منصفانه ترین قیمت زغال سکه ای عمده در این مجموعه در نظر گرفته می‌ شود، به طوری که این محصول زیر قیمت بازار به فروش می‌ رسد و خریداران عمده از سراسر کشور می‌ توانند این محصول را با قیمت های باور نکردنی از ما خریداری کنند.

فروش عمده زغال سکه ای با قیمتی استثنایی

مقایسه اجمالی زغال فشرده و معمولی

مقایسه اجمالی زغال فشرده و معمولی زغال هایی که در بازارهای مربوطه یافت می شوند، در حالت کلی در دو نوع زغال فشرده و زغال معمولی قابل دسته بندی می باشند؛ اما این محصولات از نظر ساختاری و همچنین از نظر روش تولید با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند که به منظور آشنایی بیشتر به طور مختصر به بیان این واقعیت پرداخته می‌ شود.

معمولاً برای تولید زغال معمولی بعد از آن که چوب سوزانده می شود، زغال به دست آمده از آن در اندازه های مناسب بسته بندی و راهی بازارهای فروش می‌ گردد؛ اما روش تولید زغال فشرده کاملاً متفاوت می‌ باشد و همین امر اصلی ترین تفاوت میان زغال فشرده و زغال معمولی به شمار می‌ آید.

برای تولید زغال فشرده بعد از آنکه چوب سوزانده می‌ شود، زغال معمولی به دست آمده کاملاً آسیاب می گردد و یک پودر یکدست و نرم از آن به دست می‌ آید، این محصول با مواد گوناگونی که ما آنها را به عنوان نوعی چسب می‌ شناسیم، مخلوط می گردد و یک محصول نسبتا مذاب به دست می‌ آید، سپس ماده به دست آمده در قالب های مختلف قرار می‌ گیرد و به نوعی زغال فشرده و شکل دار مانند زغال سکه‌ ای، زغال مکعبی و غیره تبدیل می گردد.

از دیگر تفاوت‌ هایی که این محصولات با یکدیگر دارند، به میزان ماندگاری آنها و چگونگی روشن شدن زغال مربوط می گردد که معمولاً زغال های معمولی از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند؛ اما زغال های فشرده سریعتر روشن می شوند، همچنین از نظر شکل ظاهری همیشه زغال های فشرده گزینه های بهتری می باشند و مناسب برای استفاده به عنوان زغال قلیانی و یا دود کردن اسپند هستند.

خرید ارزان زغال سکه ای با بهترین کیفیت به صورت عمده

خرید ارزان زغال سکه ای با بهترین کیفیت به صورت عمده برای خرید ارزان زغال سکه ای با کیفیت بسته بندی صادراتی به صورت عمده می توانید به طور اینترنتی اقدام کنید و مقدار محصول مورد نیاز خود را با راحتی بیشتر و به طور تضمین شده انجام دهید، همچنین با خرید اینترنتی این محصول می توانید مستقیماً با کادر فروش ارتباط برقرار کرده و محصول را با نرخ های ارزان تری نسبت به سایر بازارها خریداری کنید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید