مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

فروش عمده زغال سکه ای بسته بندی شده در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه بسته بندی زغال درجه یک صادراتی توزیع زغال بسته بندی شده درجه یک در شهرستان ها

زغال ها از قدیم نقش اساسی در زندگی ما انسان ها داشته اند. به طوری که اگر زغال نبود انسان تاکنون به این موفقیت ها دست پیدا نمی کرد. اگرچه امروزه استفاده از زغال همانند زمان قدیم نیست و به جای زغال انواع دیگری از سوخت ها وارد شده، اما هنوز هم از آن استفاده می شود. فروش عمده زغال بسته بندی غالبا در اطراف تهران و با قیمتی بسیار ارزان صورت می گیرد. فروش عمده زغال سکه ای بسته بندی شده در ایران

نحوه بسته بندی زغال درجه یک صادراتی

نحوه بسته بندی زغال درجه یک صادراتی نحوه بسته بندی در زغال ها بسیار متفاوت می باشد. به طوری که اگر زغال صرفا برای مصرف استفاده شود چیز خاصی در نظر گرفته نمی شود اما وقتی که زغال جنبه ی صادراتی پیدا کرد و به کشور های دیگر صادر شد رعایت یک سری از نکات را باید داشت و این که برای هر چه بهتر کردن کیفیت آن باید نوع بسته بندی و جنس آن را مورد دستخوش قرار دهیم.

به عنوان مثال اگر بخواهیم زغال بسته بندی مخصوص صادراتی را تهیه کنیم باید حتما حالت از بسته بندی های مخصوص استفاده کنیم. به عنوان مثال برای بسته بندی زغال های 10 کیلویی درجه 1 باید از 5 ورق لایه مشمایی استفاده کرد که زغال به صورت سالم به دست مشتری برسد. یا این که اگر بسته زغال 5 کیلویی باشد باید از 3 ورق مشما استفاده کرد. نوع بسته بندی غالبا بسته به درجه کیفیت زغال می باشد.

البته این را در نظر داشته باشیم که برای بدست آوردن رضایت مشتری امروزه بسته های 1 کیلویی و دو کیلویی هم در بازار تولید می شود. چوب هم یکی از عوامل مهم در بسته بندی زغال بر اساس کیفیت می باشد. چون که اگر از چوب بی کیفیت استفاده شود قطعا بسته بندی گران برای آن استفاده نمی شود و یک بسته بندی ارزان و معمولی به آن داده می شود. چوب خوب و جنس خوب برای تولید زغال یکی از مهم ترین عوامل برای بسته بندی های درجه 1 می باشد.

نکته ی بعدی که در هنگام بسته بندی رعایت می شود نوع زغال است. به عنوان مثال اگر زغال مخصوص کباب باشد حتما از بسته های بزرگ تری استفاده می کنند، چون که طبخ کباب نیاز به زغال زیادی دارد.

توزیع زغال بسته بندی شده درجه یک در شهرستان ها

توزیع زغال بسته بندی شده درجه یک در شهرستان ها زغال ها پس از بسته بندی در مراکز و کارخانه جات برای فروش به سراسر کشور ارسال می شود. این زغال ها بسته به این که چه نیازی از مشتری ها را برآورده می کند، بسته بندی شده و به شهرستان ها ارسال می شود. البته باید خاطرنشان کرد که شما می توانید به جای خرید حضوری می توانید آن را از شرکت ها به صورت غیر حضوری از پایگاه های فروش اینترنتی آن مراکز خریداری کنید و از طریق پست تحویل بگیرید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید