مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت زغال کبابی صادراتی با کیفیت تضمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات طلایی هنگام خرید بهترین زغال کبابیزغال خودسوز چیست و چه کاربردی دارد؟عرضه بی واسطه زغال کبابی مرغوب از تولیدکننده

یکی از محصولاتی که به طور گسترده برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد زغال نام دارد که آن را از طریق حرارت دادن مواد اولیه طبیعی مانند چوب درختان یا استخوان های حیوانات تولید می نمایند که این حرارت موجب تغییر رنگ و شکل آن ها می گردد، به روز ترین قیمت زغال کبابی صادراتی با کیفیت تضمینی در کشور ما بر اساس نوع این محصول از نظر طبیعی یا صنعتی بودن و برند آن تعیین می شود.

قیمت زغال کبابی صادراتی با کیفیت تضمینی

نکات طلایی هنگام خرید بهترین زغال کبابی

نکات طلایی هنگام خرید بهترین زغال کبابی در اغلب خانه ها برای راه اندازی یک منقل کباب پز یا جهت افروختن آتش در داخل باربیکیو ها از سوختی طبیعی به نام زغال استفاده می شود که خیلی سریع آتش می گیرد و به دلیل ایجاد حرارت مطلوب موجب پخت سریع کباب می شود، برای انتخاب و خرید بهترین نوع زغال کبابی باید به چند نکته مهم توجه نمایید که ما در ادامه این مطلب چند مورد از آن ها را خدمت شما عزیزان بیان خواهیم کرد:

  1. به یاد داشته باشید که زغال های درجه یک دارای ساختاری بسیار متراکم، منسجم و به هم پیوسته هستند و در سطح آن ها خلل و فرج، حفره یا ترک های کمی به چشم می خورد.
  2. زغال های درجه یک کبابی محصولاتی هستند که کاملا توپر می باشند و در نتیجه اگر آن ها را در دستان خود بگیرید مقداری سنگینی احساس می کنید ولی انواع نامرغوب این محصول کاملا توخالی و پوک بوده و اصلا وزنی ندارند.
  3. وقتی که شما دو تکه زغال باکیفیت را که از چوب تولید شده اند به هم می کوبید متوجه می شوید که صدایی شبیه زنگ از خود ایجاد می کنند ولی زغال های بی کیفیت به دلیل تو خالی بودن حالت پنبه ای داشته و اصلا صدا ندارند.
  4. زغال های درجه یک رنگ کاملا مشکی داشته و سطح آن ها براق به نظر می رسد ولی محصولات نامرغوب به رنگ خاکستری دیده می شوند و بدنه آن ها حالت مات و کدر دارد و خاکی به نظر می رسند.

زغال خودسوز چیست و چه کاربردی دارد؟

زغال خودسوز چیست و چه کاربردی دارد؟ امروزه تولید کننده های زغال نوع جدیدی از این محصول را که به نام زغال خودسوز صنعتی شناخته می شود به بازار های مصرف عرضه کرده اند که به شدت مورد پسند مصرف کننده ها قرار گرفته و رونق فروش خوبی در کشور ما دارد، اگر بخواهید با این نوع زغال آشنا شوید بهتر است که ادامه این مطلب را مورد مطالعه قرار دهید:

  1. زغال خودسوز محصولی است که در زمان سوختن اصلا دود، گاز های آلاینده یا بوی بدی از خودش ساطع نمی کند و موجب سرفه شما نمی شود، در ضمن به دلیل این خاصیتی که دارد به هیچ وجه در عطر و طعم غذاهای کبابی تغییری ایجاد نمی کند.
  2. این محصول به گونه ای تولید می شود که خیلی سریع آتش می گیرد و با اولین جرقه کبریت روشن می شود و اگر هم در زمان پخت شعله آن خاموش شود مجددا به صورت خودکار شروع به سوختن می کند و اصلا از حرارت آن کم نمی شود.
  3. این زغال در حین استفاده نیازی به باد زدن ندارد چون حالت گداخته و سرخ آن به راحتی از بین نمی رود و همچنان روشن می ماند و برای مدت طولانی می سوزد و بیشترین کاربرد آن هم برای تهیه کباب و پخت غذا می باشد.

عرضه بی واسطه زغال کبابی مرغوب از تولیدکننده

عرضه بی واسطه زغال کبابی مرغوب از تولیدکننده شرکت های فعال در زمینه عرضه بی واسطه زغال کبابی مرغوب این محصول را در داخل بسته بندی استاندارد یا به شکل کیسه ای از تولیدکننده ها خریداری می کنند و آن را در حجم زیادی در بازار های سطح تهران و سایر شهرستان های کشور عرضه نموده و با در نظر گرفتن نرخ مناسب و با سود کم به فروش می رسانند.

این شرکت ها می توانند برای کسب اطلاع از چگونگی صادرات زغال با مسئولان اداره بازرگانی کشور ما مشورت نموده و با کمک آن ها به انتخاب بازار هدف مناسب بپردازند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید