مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

تولید و پخش زغال پرسی به تمام نقاط ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بسته بندی مناسب برای حفظ کیفیت زغالسه مورد از مشخصه های زغال مرغوبفروش فوق العاده زغال پرسی با قیمتی استثنایی

زغال هایی که در ایران تولید می شود دارای انواع مختلفی بوده و یکی از پرکاربردترین انواع آن زغال های پرسی می باشد که به دلیل ویژگی های مثبت فراوان مورد توجه واقع شده است، تولید زغال پرسی و پخش آن به تمام نقاط ایران می تواند تأمین کننده نیازهای مختلف بازارهای کشور باشد و با توجه به پخش مستقیم توسط بزرگ ترین مرکز تولید می توان از معقول بودن قیمت ها اطمینان حاصل کرد.

تولید و پخش زغال پرسی به تمام نقاط ایران

بسته بندی مناسب برای حفظ کیفیت زغال

بسته بندی مناسب برای حفظ کیفیت زغال برای این که کیفیت زغال های تولید شده حفظ گردد باید محصول از بسته بندی مناسبی برخوردار باشد چون زغال به مدت طولانی در بسته‌بندی نگهداری می‌ شود و به همین دلیل بسته بندی مناسب می تواند در حفظ کیفیت نقش داشته باشد و از جمله بسته بندی های مناسب برای این محصولات استفاده از نایلون های غیر شفاف و رنگی می باشد چرا که از برخورد مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و احتمال آتش سوزی را کاهش می دهد.

همچنین بسته بندی مناسب مانند نایلون می تواند از برخورد هر نوع رطوبت جلوگیری کند چرا که این نایلون ها کاملاً ضد آب می باشد و هیچ قطره آبی نمی تواند از آن عبور کند و به این ترتیب از خیس شدن زغال ها و کاهش کارایی آن به وسیله بسته بندی پیشگیری خواهد شد.

یکی از مواردی که نشان دهنده کیفیت زغال های نارگیل است شکل سالم و خرد نشده آن می باشد که به این منظور از بسته بندی های دیگری مانند قوطی های فلزی و یا پلاستیکی استفاده می گردد و این بسته بندی ها جابجایی محصول را نیز آسان خواهد کرد چون از له شدن زغال ها و هر نوع آسیب دیگر جلوگیری می شود.

سه مورد از مشخصه های زغال مرغوب

سه مورد از مشخصه های زغال مرغوب زغال مرغوب کبابی جهرم دارای مشخصه های مختلفی است که از طریق آن می توان این نمونه را شناسایی نمود و سه مورد از آن در ادامه ذکر می شود.

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که زغال های مرغوب دارد این است که به حالت فشرده تولید می شود و روش تولید باعث خواهد شد زغال های مثل زغال سکه ای جهرم مقاومت بیشتری داشته باشد و به راحتی خرد و پودر نشود چون از دستگاه های پرس برای تولید این مدل از زغال ها استفاده می گردد و تراکم آن را افزایش می دهد.

از دیگر مشخصه های بهترین نوع این محصولات می توان به عدم ایجاد بوی نامطبوع اشاره کرد به طوری که برخلاف زغال های بی کیفیت، نه تنها دود ایجاد نمی کند بلکه بوی بسیار معطری نیز داشته و حتی اگر به مدت طولانی بوی آن استنشاق شود سبب ایجاد خفگی و سرفه نمی گردد.

‌ لازم به ذکر است زغال های مرغوب به نحوی تولید می شود که نیازی به استفاده از مواد جانبی مانند ژل آتش زا برای اشتغال آن نباشد و تنها با یک کبریت و یا فندک شروع به سوختن کند که معمولاً به مدت چهل و هشت ساعت بی وقته می تواند به سوختن ادامه دهد.

فروش فوق العاده زغال پرسی با قیمتی استثنایی

فروش فوق العاده زغال پرسی با قیمتی استثنایی فروش فوق العاده زغال پرسی با قیمتی استثنایی در این مجموعه انجام شده و با توجه به این که در این فروش فوق العاده قیمت های استثنایی برای مشتریان ارائه می شود می توان با صرف هزینه ای معقول بهترین زغال های تولید شده توسط کارخانه های داخلی کشور را تهیه کرد و همین طور به صورت عمده نیز قابل سفارش می باشد.

روش های مختلفی برای خرید زغال های پرسی از این مجموعه فروش وجود دارد که اغلب متقاضیان از روش های خرید آنلاین و یا تلفنی استقبال می‌کنند و در هر دو روش ها خرید به صورت غیر حضوری انجام شده و یکی از مهم ترین مزایایی که خرید به این روش دارد این است که هزینه ای جهت ارسال آن دریافت نخواهد شد و نرخ این محصول برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد و ارسال این نمونه کاملاً رایگان است.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید