مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

صادرات زغال توپی درجه یک به کشورهای خاورمیانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی های ظاهری زغال مرغوب صنعتیپیش نیازهای لازم جهت صادرات زغالقیمت فروش زغال توپی در معتبرترین فروشگاه

زغال فرآورده ای به دست آمده از چوب درختان مختلف است که در هر دو نوع سنتی و صنعتی در داخل کشور تولید و بهترین آن تحت عنوان ذغال توپی صادراتی به کشورهای همسایه صادر می گردد تا به این ترتیب بهترین این محصول با قیمت استثنایی در اختیار مشتریان قرار گیرد و به این شکل نیاز خریداران تأمین شود، صادرات زغال توپی برای صادرکنندگان فرصت عالی جهت درآمدزایی زیاد است و این محصول در کشورهای خاورمیانه با نرخ خوب به فروش می رسد.صادرات زغال توپی درجه یک به کشورهای خاورمیانه

مهم ترین ویژگی های ظاهری زغال مرغوب صنعتی

مهم ترین ویژگی های ظاهری زغال مرغوب صنعتی زغال صنعتی یکی از بهترین زغال ها است که با استفاده از دستگاه های ویژه تولید می شود و ظاهری کاملاً متفاوت از زغال های معمولی دارد، این زغال فشرده در شکل‌های مختلف از جمله زغال توپی یا مکعبی دارای ویژگی های ظاهری مختلفی است که شکل زغال یکی از مهمترین آن است به طوری که از طریق شکل این محصول می توان به میزان فشردگی آن پی برده و آن را از انواع ذغال های سنتی تشخیص داد.

معمولاً این زغال در نوع توپی آن به صورت توپر است اما در نمونه های مکعبی و مکعب مستطیل به صورت تو خالی می باشد تا هوا در بخش داخلی زغال جریان پیدا کند و به این شکل ذغال راحت‌تر می سوزد و گرما تولید می کند.

این زغال رنگ پرکلاغی دارد و در تهیه آن از خمیر زغال استفاده شده است به همین دلیل به این خمیر انواع افزودنی اضافه شده و به این شکل کیفیت زغال صنعتی در نمونه‌های مختلف آن بسیار متفاوت است.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری زغال تراکم زیاد آن است که با توجه به ظاهر زغال این مسأله به راحتی قابل تشخیص است زیرا در زغال های با کیفیت حالت اسفنجی و تخلخل در این محصول به راحتی قابل مشاهده است در حالی که در نمونه‌های صنعتی درجه یک تخلخل وجود ندارد.

پیش نیازهای لازم جهت صادرات زغال

پیش نیازهای لازم جهت صادرات زغال صادرات زغال وقتی انجام می‌شود که این محصول در بازارهای هدف به راحتی فروش داشته باشد در غیر این صورت هنگامی که زغال از کیفیت پایینی برخوردار باشد صادرات آن معنایی نخواهد داشت بنابراین پیش نیازهای لازم برای صادرات زغال کیفیت بالای آن است تا به راحتی در بازارهای مختلف به فروش برسد.

صادرات زغال، بسته بندی مناسب نیاز دارد به طوری که با رعایت این نکته محصول به راحتی در هر بازار به فروش خواهد رفت بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید که بدون داشتن یک بسته‌بندی مناسب امکان فروش محصول به اندازه کافی وجود نخواهد داشت و سود تجاری آن نیز پایین خواهد بود.

از دیگر پیش نیازهای لازم در زمینه صادرات زغال امکان ارسال سریع سفارش به مشتری است به این معنی که در کمترین زمان سفارش مشتری باید به دست وی برسد که این امر مستلزم استفاده از سیستم حمل و نقل مناسب و اخذ مجوزهای لازم برای صادرات می باشد تا به این ترتیب محصول در کمترین زمان به دست خریدار برسد و با توجه به تعداد گمرکات کشور این امر به راحتی قابل انجام است و محصول از مرزهای زمینی و دریایی در زمان کم به دست خریدار می رسد.

قیمت فروش زغال توپی در معتبرترین فروشگاه

قیمت فروش زغال توپی در معتبرترین فروشگاه معتبرترین فروشگاه عرضه زغال توپی این محصول جادویی و با ارزش را با قیمت فروش مناسب در اختیار خریداران و صادرکنندگان قرار می دهد و بهترین زغال رویال را که از نرخ کمی نیز برخوردار است به مشتریان می دهد.

بهترین قیمتی که برای زغال توسط این فروشگاه پیشنهاد می‌شود برای صادرات بسیار عالی است چون کمک می‌کند تا زغال در کمترین قیمت آن به دست مشتری برسد و در عین حال صادرکننده نیز سود خوبی از آن به دست آورد، برای آگاه شدن از قیمت فروش زغال در انواع زغال چوب زیتون یا بلوط و نمونه های دیگر با فروشگاه مربوطه و مسئول فروش آن تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم در مورد قیمت آن را به دست آورید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید