مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

فروش بدون واسطه زغال صادراتی با مناسب ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

با کاربردهای مختلف زغال آشنا شویدکشورهای مقصد برای صادرات زغال ایرانپخش عمده زغال صادراتی با بهترین کیفیت

فروش زغال صادراتی با مناسب ترین قیمت بدون واسطه و با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین انجام می شود که این باعث شده عرضه کنندگان بتوانند به راحتی بازار هدف خود را گسترش دهند. زغال محصولی می باشد که از سوختن انواع چوب و ضایعات چوبی مانند چوب زیتون، چوب پسته سفید و چوب شیشا به دست می آید به همین دلیل در انواع مختلفی تولید می شود‌.

فروش بدون واسطه زغال صادراتی با مناسب ترین قیمت

با کاربردهای مختلف زغال آشنا شوید

با کاربردهای مختلف زغال آشنا شوید زغال ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد های گوناگونی دارد. کاربرد های مختلف زغال شامل گزینه های زیر می شوند:

  • زغال لیمو: به نام زغال قلیان شناخته می شود و از بهترین و باکیفیت ترین زغالی است که برای تهیه قلیان استفاده می شود که از سوختن چوب درخت پرتقال، درخت لیمو و…. به دست می آید. حتی برای بار دوم هم قابل استفاده بوده، به طوری که اگر خیس شود و دوباره خشک گردد، قابل استفاده می باشد.
  • زغال بلوط: برای استفاده قلیان بهترین گزینه است و از سوختن چوب بلوط به دست می آید و در مقایسه با زغال لیمو کیفیت کمتری دارد و چون قیمت آن ارزان است، به جای زغال لیمو استفاده می شود.
  • زغال بامبو: از جدیدترین و باکیفیت ترین زغال ها می باشد که برای تهیه قلیان استفاده می شود و از خاک ساقه های بامبو تولید می گردد که حتی برای پخت و پز، کباب کردن، روشن کردن آتش و گرم کردن چایی از انواع آن استفاده می گردد.
  • زغال charcoal از مشتقات چوب سوخته می باشد که کاربرد های فراوانی دارد که از مهم ترین آن می توان به آماده کردن قلیان، کباب کردن و تهیه آتش اشاره کرد.
  • زغال فشرده به صورت صنعتی تولید می گردد که به آن زغال چینی می گویند که برای تنورها، آتشکده و شومینه قابل استفاده می باشد با برش این زغال، زغال شومینه ای و زغال کبابی تولید می شود.
  • کاربرد بعدی زغال در زمینه زیبایی است که می توان به سفید کردن دندان اشاره کرد؛ به این صورت که پس از سوختن مقداری از خاکستر آن را روی مسواک خود قرار دهید و دندان های خود را مسواک کنید. همچنین می توانید با انواع روغن ها ترکیب کنید و به عنوان ماسک روشن کننده برای پوست خود نیز استفاده کنید.

کشورهای مقصد برای صادرات زغال ایران

کشورهای مقصد برای صادرات زغال ایران ایران، با دارا بودن درختان فراوان در میان کشور های خاور میانه و همسایه، بیشترین میزان زغال را به خود اختصاص داده است که بر خی از زغال های تولیدی خود را به جهت به صرفه بودن و حفظ محیط زیست، از خاک اره و سایر محصولات بازیافتی، تولید می گردند؛ از این رو متقاضیان زیادی در بین کشور های مختلفی که در ادامه ذکر می کنیم، دارد. پس بهترین کشور های مقصد برای صادرات زغال ایران شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دبی
  • عراق
  • ترکیه
  • عمان
  • افغانستان
  • یمن
  • قطر
  • و….

بهترین کشور برای صادرات در میان کشور های نام برده، کشورهای عربی است که بیشترین میزان استفاده و چاق کردن قلیان، درست کردن کباب را دارد و حتی در کشور ترکیه که منبع گاز بسیار کمی دارد، جهت سیستم گرمایشی به کار گرفته می شود.

پخش عمده زغال صادراتی با بهترین کیفیت

پخش عمده زغال صادراتی با بهترین کیفیت پخش عمده زغال صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود که این موجب شده محصول به راحتی در دسترس مشتریان سراسر کشور قرار بگیرد. این محصول معمولاً به صورت کارتنی در وزن بالا و بسته بندی های کوچک گرمی به فروش می رسد که حمل و نقل آسانی دارند.

خریداران گرامی می توانند با مراجعه به این پخش کنندگان عمده، مقدار مورد نظر زغال را سفارش دهند. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول باعث شده که بازار فروش بزرگی را به خود اختصاص دهد. این افراد همواره این امکان را برای مشتریان خود فراهم می ‌آورد که بتوانند محصولات را بدون هیچ واسطه ‌ای خریداری کنند؛ زیرا مستقیماً مشتریان عمده را با تولید کننده در مرتبط خواهد کرد و به این صورت مشتری خرید مقرون به صرفه و اقتصادی را تجربه می کند که به نفع هر دو طرف معامله است.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید