مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

فروش ویژه زغال بسته بندی لیمو با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه بسته بندی زغال برای صادرات دریاییویژگی های زغال لیموی باکیفیتصادرات زغال بسته بندی لیمو به بازارهای بزرگ جهانی

زغال بسته بندی لیمو از زغال های محبوب و پرکاربرد است که دارای عطر و بوی متفاوتی با انواع ذغال های دیگر بوده همچنین مستقیماً از درخت لیمو به دست می‌آید، این زغال با قیمت استثنایی در فروش ویژه محصول به خریداران ارائه می‌شود و خریداران از طریق ارتباط با فروشنده زغال نسبت به سفارش آن برای خود اقدام می کنند و به این شکل زغال مناسب برای صادرات را در بسته بندی مخصوص آن دریافت می نمایند.

فروش ویژه زغال بسته بندی لیمو با قیمت استثنایی

نحوه بسته بندی زغال برای صادرات دریایی

نحوه بسته بندی زغال برای صادرات دریایی نکته بسیار مهمی که در فروش انواع ذغال اهمیت بسیار زیادی دارد نوع بسته بندی محصول است و چنانچه بسته‌بندی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود بدون شک بازار فروش بسیار خوبی خواهد داشت همچنین کیفیت زغال با بسته بندی آن تغییر می کند به این معنی که هر چه بسته بندی که برای زغال در نظر گرفته می شود بهتر باشد بدون شک قیمت فروش آن نیز بالاتر خواهد بود.

نحوه بسته بندی این محصول به خصوص برای صادرات دریایی حائز اهمیت است چون مسیر عبور این ذغال از محیط شرجی است و زغال به دلیل خشک بودن توانایی جذب رطوبت فوق العاده ای دارد به همین دلیل هر چه بسته بندی آن مناسب تر باشد و اجازه عبور هوا به درون آن را نباشد این محصول در بازارها به راحتی به فروش می رسد و کیفیت خود را حفظ می نمایند.

بهترین نوع بسته بندی برای صادرات دریایی این محصول بسته بندی پلاستیکی است و اگر به خوبی انجام شده باشد هوا به درون بسته بندی وارد نمی شود بنابراین با نبود نم هوا در کیفیت زغال کوچکترین تغییری به وجود نمی آید و به همین جهت در صادرات دریایی این محصول توجه به نکته فوق اهمیت بسیار زیادی دارد و بر فروش آن تأثیر زیادی می گذارد.

ویژگی های زغال لیموی باکیفیت

ویژگی های زغال لیموی باکیفیت زغال لیمویی با کیفیت در نوع صنعتی این محصول از خرده چوب های درخت لیمو ساخته شده است که با استفاده از مواد چسباننده مناسب یکدیگر متصل شده و محصولی بسیار محکم را ایجاد می‌کند که هم درجه حرارت بالایی از گرما تولید می کند و هم این که گرما را تا مدت زیادی در خود نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌های این ذغال عطر و بوی زیاد آن است که متفاوت از محصولات دیگر بوده و به خصوص برای آماده کردن قلیان گزینه بسیار مناسبی می باشد، این ذغال در شکل‌های مختلف حبه ای، استوانه ای و مکعبی تولید می شود و کاربردهای دیگری نیز برای پخت و پز و آماده کردن کباب دارد.

از ویژگی های دیگر این ذغال به عدم دودزایی آن اشاره کرد به این معنی که کمترین میزان دود را طی استفاده از خود ایجاد خواهد کرد و به این ترتیب کار با این ذغال بسیار راحت است همچنین میزان گازهای مضر تولید شده توسط این ذغال نیز بسیار کم است و به همین دلیل از ذغال های پر طرفدار رستورانی به شمار می رود.

این ذغال بافت متخلخل داشته و میزان جذب آب توسط آن بسیار محدود است و همین مسئله باعث می‌شود که میزان گرمای زیادی از خود تولید نماید که این گرما دوام زیادی داشته و به همین دلیل از ذغال های باکیفیت به شمار می رود به همین جهت از آن به ذغال آهنگری نیز یاد می شود.

صادرات زغال بسته بندی لیمو به بازارهای بزرگ جهانی

صادرات زغال بسته بندی لیمو به بازارهای بزرگ جهانی زغال بسته بندی شده لیمو در کشور ما به دلیل وجود باغات وسیع لیمو به فراوانی تولید می‌شود و در میان بسیاری از ذغال ها این محصول از جمله بهترین ها است همچنین کاربردی بیشتری نسبت به بقیه دارد به همین جهت این محصول در کشورهای همجوار خریداران زیادی دارد.

کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از مشتریان دائمی ذغال صنعتی خراسان نصر به شمار می روند و صادرات ذغال مذکور به بازارهای بزرگ جهانی نیز انجام می‌شود که کیفیت بالای این ذغال تجارت قابل توجهی را برای آن رقم خواهد زد و برای صادر کننده پرسود است.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید