مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =

فروش ویژه زغال های سنتی در بازار اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مختصری در مورد انواع زغال تولید شده در کشوراستاندارهای تولید انواع زغال صادراتیخرید عمده زغال های سنتی از مطمئن ترین فروشنده

زغال های سنتی در بازار اصفهان با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسند. این محصول یکی از انواع زغال های تولید شده در کشور می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. زغال سنتی به صورت عمده و جزئی در بسته‌ بندی‌ های با وزن های متفاوت به فروش می رسد و قیمت های متفاوتی دارد و شما عزیزان با توجه به میزان نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید.

فروش ویژه زغال های سنتی در بازار اصفهان

مختصری در مورد انواع زغال تولید شده در کشور

مختصری در مورد انواع زغال تولید شده در کشور زغال های تولید شده در کشور انواع مختلفی دارند و هر کدام به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردشان برای استفاده های مختلف مناسب هستند. یکی از انواع این محصول، زغال های کبابی هستند که دارای سایز بزرگ می باشد و شکل ظاهری آن ها نظم خاصی ندارد و آن برای پخت غذا استفاده می‌ شود.

از دیگر انواع مختلف این محصول می‌ توان به زغال های قلیانی اشاره کرد. همانطور که از اسمش پیداست برای مصرف قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سایز های کوچک به صورت کاملا منظم و یک دست به فروش می‌ رسد و دارای رنگی براق و درخشان می باشد.

از دیگر انواع این محصول می توان به زغال های بامبو، نارگیل، زغال بید و‌… اشاره کرد که ساختاری متفاوت دارند و کاربرد های گوناگونی دارند و شما عزیزان در هنگام خرید باید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

استاندارهای تولید انواع زغال صادراتی

استاندارهای تولید انواع زغال صادراتی انواع زغال صادراتی باید ویژگی ها و استاندارد های مختلفی داشته باشند. این محصولات باید با بهترین چوب ها و مواد اولیه تولید شده باشند تا هیچ گونه اثر مخربی روی سلامت افراد نگذارند و موجب بروز بیماری نشوند.

زغال صادراتی باید محصولی کاملاً سالم و بدون ترک، سوراخ و… باشد.‌ این محصول در هنگام سوختن نباید هیچ گونه گاز یا بوی نامناسبی از خود ساطع کند و هم چنین اگر روی حرارت قرار بگیرد، نباید ذرات ریزی از آن جدا و به اطراف پرتاب شود.

از دیگر ویژگی‌ های یک زغال اصل صادراتی می‌ توان به این موارد اشاره کرد که این محصول طی مدت زیادی حرارت را در خود نگه می دارد و می سوزد و شما تا زمانی طولانی می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که زغال های نامرغوب به سرعت به خاکستر تبدیل می شوند‌.

انواع زغال صادراتی توسط شرکت های صاحب نام و معتبر تولید شده و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و حرفه ای بسته بندی می شوند. بسته‌بندی این محصولات باید به گونه‌ ای باشد که اجازه ندهد نم و رطوبت و سایر عوامل مخرب به محصول راه پیدا کند و کیفیت آن را تحت تأثیر قرار دهد زیرا مشتری همواره به دنبال با کیفیت ترین محصول است.

خرید عمده زغال های سنتی از مطمئن ترین فروشنده

خرید عمده زغال های سنتی از مطمئن ترین فروشنده زغال های سنتی را می توانید از معتبرترین فروشنده این محصول به صورت عمده و کلی خریداری کنید و از تخفیفات ویژه ای که شامل این روش خرید می شود، بهره ببرید. در خرید های عمده به دلیل اینکه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل و… کاهش پیدا می کند، محصول با قیمت کمتری به مشتریان ارائه می شود.

مشتریان عزیز برای تهیه این محصول می‌ توانند از روش های حضوری و غیر حضوری استفاده کنند. منظور از روش غیر حضوری خرید هایی است که به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود.

زغال رفسنجان یکی از نمونه‌ های زغال سنتی درجه یک می باشد که علاوه بر تامین نیاز داخلی به عنوان یک محصول صادراتی به کشور های مختلف صادر می شود. راجع به چگونگی صادرات این محصول باید بگوییم که این محصول در بسته بندی های کاملا حرفه ای، توسط کانتینر های مخصوص به سمت گمرک ها فرستاده می شود و پس از طی مراحل ترخیص کاری و گذراندن مراحل صادرات از طریف مرز های زمینی، دریایی و هوای، به سمت کشور های هدف فرستاده می شود.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید