مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

پخش عمده زغال کبابی ممتاز به فروشندگان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید زغال کبابی در کارخانهشهرهای پیشتاز در تولید زغال در ایرانتفاوت قیمت زغال کبابی و زغال فعالهرآنچه باید از صادرات زغال کبابی بدانیمتولیدی زغال کبابی با بهترین کیفیت در کشورصادرکنندگان برتر زغال کبابی در ایرانمرکز خرید زغال کبابی به قیمت عمده

در حال حاضر زغال با تنوع کیفیت در کشور تولید می شود که با انواع مختلفی به دو روش فله و بسته بندی شده جهت کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله انواع زغال می توان به زغال کبابی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و از خواص و مشخصات بارزی برخوردار می باشد.

بنابراین مراکز پخش عمده زغال کبابی، آن را به بهترین شکل ممکن در بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت در انواع برندها و بسته بندی های استاندارد شده به مشتریان خود ارائه می نماید که پخش عمده و مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

پخش عمده زغال کبابی ممتاز به فروشندگان

مراحل تولید زغال کبابی در کارخانه

مراحل تولید زغال کبابی در کارخانه

همان طور که گفته شد زغال انواع مختلفی دارد که برای تهیه و تولید آن ها از روش های مختلفی استفاده می شود که از جمله این روش ها به روش سنتی و صنعتی است که در روش تولید زغال کبابی به روش صنعتی بهتر است بگوییم که: ابتدا با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی مانند: (چوب مرغوب راش، بلوط، نارگیل و گردو) و همچنین بهره مندی از دستگاه های صنعتی مدرن و نیز استفاده از نیروی متخصص و نیروی انسانی ماهر و با تجربه در این زمینه از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار می باشد که تولید به روش صنعتی نسبت به نوع سنتی از کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا در روش صنعتی تمامی مراحل تولید مانند: حرارت زغال به صورت کنترل شده، یکنواخت، یکدست و با کیفیت مرغوب از طریق دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می شود و همچنین به دلیل این که زغال حالت ترد و شکننده ای دارد از بسته بندی های محکم، شکیل و مناسب زغال استفاده می شود که امروزه در انواع برندها با وزن های مختلف توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد.

لازم به ذکر است در کشور ایران به علت مصرف زیاد غذاهای کبابی و قلیان از این نوع زغال کبابی اغلب در سفره خانه های سنتی استفاده های زیادی می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

باید خاطر نشان کرد که زغال قلیان، زغال قلیان، معمولا دارای سطحی صاف و براق است که به صورت تکه های هم اندازه تولید می شود و برای درست کردن قلیان در کافه ها و یا مراکز سنتی می توان از آن استفاده کرد و همچنین به دلیل ایجاد گرمای خوب و مطبوع می توان از این نوع زغال به عنوان یک سوخت عالی استفاده کرد.

باید گفت: از انواع زغال می توان به زغال فعال خوراکی اشاره کرد که این نوع زغال به صورت پودری کاملا سیاه رنگ، بدون طعم و بدون بو، می باشد که از موادی دارای کربن مانند چوب بدست می آید و زمانی که زغال در دمای بالا و در محیط خلأ و بدون اکسیژن حرارت داده می‌شود، توسط گرمادهی با گاز اکسید کننده یا مواد شیمیایی دیگر فعال شده و به پودری سیاه رنگ تبدیل می‌شود که همان کربن خالص است.

بنابراین از زغال فعال خوراکی، می توان جهت استفاده در بسیاری از فیلترهای دستگاه تصفیه کننده آب و هوای خانگی مورد استفاده قرار داد تا با جذب ذرات سمی و خطرناک، آب قابل شرب و هوای پاکیزه و تصفیه شده را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین از دیگر کاربردهای مهم زغال فعال خوراکی، می توان برای سفید کردن دندان، جلوگیری از پوسیدگی دندان و بوی بد دهان و غیره استفاده کرد.

شهرهای پیشتاز در تولید زغال در ایران

امروزه ایران با وجود جنگل ها و مناطق جنگلی فراوان و نیز شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین وجود درختان سر به فلک کشیده در مناطق مختلفی از کشور توانسته در تولید انواع زغال از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار باشد که امروزه از شهرهای پیشتاز در تولید زغال ایران می توان به شهرهای شمالی ایران مانند: گلستان، مازندران، گیلان، گرگان، شیراز، تبریز، سمنان، رفسنجان، دامغان و همچنین استان های ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه، یزد و دیگر استان ها و شهرها اشاره نمود که توانسته اند این محصول عمده با ارزش و پرکاربرد را با بالاترین سطح کیفیت تولید و نیز با نازل ترین قیمت به دو روش فله و بسته بندی شده در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند که با فروش و سود نسبتا پایداری که دارد توانسته در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور بسار حائز اهمیت باشد.

باید خاطر نشان کرد که از انواع دیگر زغال های تولید داخل کشور می توان به زغال لیمو اشاره نمود که جزو پرفروش ترین، پرمصرف ترین و با کیفیت ترین زغال جهت استفاده برای پخت و پز انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب و قلیان می باشد که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

زغال درجه یک لیمو، یکی از بهترین زغال های موجود در بازار است که از سوختن چوب درخت مرکباتی مانند: لیمو شیرین، پرتقال و نارنج بدست می آید و دارای خصوصیات منحصر به فرد است که از جمله این ویژگی ها دارای دوام بالا، کیفیت مرغوب، سوختن آن به صورت یکدست و یکنواخت، حرارت زیاد به طوری که جرقه نمی زند، دود ندارد، گاز و بو تولید نمی کند، خاکستر زیادی بر جا نمی گذارد و نیز برای قلیان بسیار مناسب می باشد.

ناگفته نماند که در حال حاضر شهرستان جهرم، واقع در استان فارس، بیشترین میزان تولید زغال کشور را به خود اختصاص داده که امروزه از جمله محصولات مرغوب صادراتی کشور شناخته شده و سالانه در حجم و تناژ بالا با بسته بندی های متنوع و نیز در انواع برندهای متعدد مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی و طبیعی به اکثر کشورهای دنیا از جمله، چین، عراق، افغانستان، پاکستان، امارات، عمان، عربستان و دیگر کشورهای عربی صاتدر می گردد که صادرات نقش مهمی در پیشرفت رونق اقتصادی کشور دارد.

تفاوت قیمت زغال کبابی و زغال فعال

تفاوت قیمت زغال کبابی و زغال فعال

در حال حاضر زغال، از محصولات پر مصرفی کشور محسوب می شود که با تنوع کیفیت، قیمت، برند و بسته بندی های مختلف و همچنین با توجه به شکل ظاهری خاص، با شیوه های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که بسته به نوع چوب و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، کیفیت و بسته بندی از قیمت متفاوتی برخوردار بوده و هر کدام بسته به نوع کاربرد خود انتخاب و خریداری می شوند.

باید خاطر نشان کرد که قیمت زغال کبابی و زغال فعال بر حسب مواردی از قبیل: کیفیت، نوع کاربرد و نحوه تولید نیز از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند که امروزه طرفداران خاص خود را می طلبند.

باید توجه کرد زغال کبابی درجه یک، مشخصات و ویژگی های خاصی دارد که براق است، بوی نامطبوع ندارد، بدون جرقه و بدون سردرد است، خاکستر کمی دارد، دارای حرارت بالا و سریع روشن و زود خاموش می شود.

همچنین از دیگر خصوصیات بارز، زغال کبابی بهترین گزینه برای پخت و پز انواع کباب می باشد. این نوع زغال بهتر است از چوب های سخت و محکم تولید شده باشد تا بعد از روشن شدن چشم را نسوزاند و دود نکند.

در معرفی انواع زغال ها می توان از انواع زغال های طراحی نام برد که با تنوع رنگ های مختلف در بازار با کیفیت عالی و قیمت مناسب و نیز در انواع برندهای مختلف عرضه می شوند که جهت استفاده برای طرح های مختلف بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشند.

ناگفته نماند که از جمله رنگ های متنوع که امروزه بیشترین کاربرد را به خود در طراحی ها اختصاص داده استفاده از رنگ مشکی و تیره و همچنین رنگ سفید است که هر کدام بسته به نوع کاربردی که دارند انتخاب و خریداری می شوند.

قابل به ذکر است از انواع زغال های طراحی می توان از زغال طراحی پژواک، نام برد که این نوع زغال با برند پژواک همان طور که از نامش پیداست جهت طراحی های مختلف بر روی کاغذ، مقوا، چوب، بوم، گچ و غیره توسط دانشجویان و هنرجویان در این نوع رشته ها جهت سیاه کاری و سیاه قلم برای انجام طرح های سه بعدی و سایه دار انجام می شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

همچنین از رنگ سفید طراحی، جهت سایه دار کردن و انجام طرح های سه بعدی استفاده می شود که این نوع رنگ دارای جنس گچی بسیار نرم در دو نوع چرب و خشک در بازار به فروش می رسد و طرفداران خاص خود را دارد.

هرآنچه باید از صادرات زغال کبابی بدانیم

آنچه باید از صادرات زغال کبابی بدانید این است که امروزه زغال با تنوع کیفیت و قیمت و همچنین برند و بسته بندی های مختلف با نشان استاندارد جهانی به طور کاملا بهداشتی و طبیعی وارد بازار صادرات می شود که تولید کنندگان ایرانی با استفاده از چوب کاملا مرغوب از جنس های مختلف با روش های مختلف تولید این محصول عمده را آماده صادرات می کنند تا از این طریق بتوانند علاوه بر نیاز بازارهای داخلی نیاز بازارهای خارجی را فراهم آورند و بر اقتصاد کشور بیفزایند.

شایان ذکر است هر محصول صادراتی مستلزم و نیاز یک سری موارد مهمی است که تولیدکنندگان هنگام صادرات محصول خود باید این موارد را در نظر بگیرد.

شرکت های بازرگانی جهت صادرات زغال کبابی به اکثر کشورهای دنیا با رعایت شیوه نامه های گمرکی، هزینه های انبار داری، نگهداری، دستمزد کارگران، قوانین و مقررات گمرکی، در دست داشتن مجوزهای لازم بهداشتی و رعایت اصول و نکات استاندارد جهانی و دیگر موارد توانسته اند این محصول پرمصرف و پرفروش و پرکاربرد را به اکثر کشورهای دنیا صادر نمایند و بر رونق اقتصادی کشور، جذب مشتریان و نیز میزان تولیدات انبوه محصول خود بیفزایند.

تولیدی زغال کبابی با بهترین کیفیت در کشور

تولیدی زغال کبابی با بهترین کیفیت در کشور

امروزه ایران در زمینه تولید انواع زغال از جمله تولید زغال کبابی، از رونق تولیدی چشمگیری برخوردار می باشد که با وجود چوب های مرغوب و روش های مختلف تولید در این زمینه توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و بر رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

زغال کبابی، از پرفروش ترین زغال های تولید داخل کشور به شمار می آید که امروزه بیشترین مصرف را بین طرفداران ایرانی و خارجی دارا بوده و این دلیل کیفیت بالای محصول می باشد که باعث شده مورد توجه و استقبال دیگر کشورها قرار گیرد.

معمولا از زغال برای استفاده از کباب و قلیان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که از زغال سنگ برای تولید گرما و انرژی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از انواع زغال ها با توجه به کیفیتی که دارند از کاربرد زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.

صادرکنندگان برتر زغال کبابی در ایران

همان طور که قبلا اشاره شد ایران با وجود کارخانه های تولیدی فراوان در سراسر کشور به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر زغال کبابی در دنیا از نام و آوازه ای درخشان برخوردار است که توانسته این محصول عمده را با کیفیت بالا تولید و با قیمت مناسب به دو روش فله و بسته بندی شده در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند که عرضه مستقیم و فله محصول بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

مرکز خرید زغال کبابی به قیمت عمده

مرکز خرید زغال کبابی به قیمت عمده

همواره مرکز خرید زغال کبابی به قیمت عمده، این محصول ارزشمند را در اختیار مصرف کنندگان واقعی خود قرار می دهد تا آن ها بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین قیمت خرید زغال کبابی بر حسب معیارها و فاکتورهای مهمی از قبیل: کیفیت، نوع زغال، نوع چوب به کار رفته در تولید زغال، برند، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، میزان عرضه و تقاضای بازارها داخلی و خارجی، عرضه مستقیم و بدون واسطه، خرید اینترنتی محصول، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، نوع درشت، اندازه و شکل ظاهری زغال، نوع کاربرد، صادراتی و فله ای بودن محصول و دیگر موارد از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور تعیین می شوند.

بنابراین از جمله مراکزی که می تواند به طور سریع و راحت در تعیین قیمت خرید محصول نقش بسزایی ایفا نماید فروشگاه و وب سایت مربوط به محصول می باشد که مشتریان عزیز می توانند با ارتباط برقرار کردن با مشاورین و متخصصین این حوزه به صورت آنلاین و غیر حضوری از قیمت خرید محصول آگاهی و اطلاعات لازم را بدست آورده و اقدام به خرید آن نمایند که بدون شک یکی از روش های سریع، ارزان و راحت برای خرید محصول به حساب آمده و امروزه طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

ضمنا نمایندگی ها و مراکز زیادی در سراسر کشور وجود دارند که وظیفه آن ها پخش و فروش زغال کبابی به قیمت عمده می باشد که این نمایندگی ها و مراکز با فعالیت های گسترده خود توانسته اند بهترین و مرغوب ترین نوع زغال را در اختیار مشتریان خود قرار دهند که امروزه با سود و ارزآوری زیادی که داشته توانسته در رونق اقتصاد کشور نقش مهمی ایفا نمایند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید