مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

تولید و پخش ذغال بامبو در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع زغال بر اساس قیمتبررسی هزینه های صادراتی زغال در ایرانفروش بی واسطه ذغال بامبو با بهترین کیفیت

تولید ذغال بامبو در سراسر کشور با استفاده از بهترین چوب بامبو و با رعایت تمام استاندارد های لازم انجام می شود به همین دلیل تولید کنندگان آن توانسته اند فروش خوبی را کسب کنند. زغال بامبو، همان طور که از نامش مشخص است از گیاه بامبو 100 درصد طبیعی تولید می شود که این نوع زغال بدون هر گونه مواد شیمیایی، کاملا طبیعی، غیر سمی و پایدار می باشد برای تولید این نوع زغال نیازی به قطع هیچ درختی نیست.

تولید و پخش ذغال بامبو در سراسر کشور

دسته بندی انواع زغال بر اساس قیمت

دسته بندی انواع زغال بر اساس قیمت دسته بندی انواع زغال بر اساس قیمت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • زغال بامبو: به راحتی می سوزد و سوخت پیوسته و بالایی دارد پس از سوختن خاکستری که روی زغال باقی می ماند روز زمین و اطراف نمی ریزد این زغال بدون گاز، بو و بدون دود می باشد و استفاده از آن باعث سردرد و سرگیجه نمی شود که نسبت به تمام نمونه ها از قیمت بیشتری برخوردار است، اما این موضوع به هیچ عنوان از محبوبیتش، نکاسته است.
  • زغال نارگیل: از مزیت های این نوع زغال می توان به خاکستر طعم، عدم تغییر طعم قلیان، زمان سوخت طولانی، حرارت زیاد و عدم دود اشاره کرد و چون با پوست نارگیل تولید می شود، هیچ درختی برای ساخت این زغال قطع نمی گردد و بدون مواد افزودنی تولید می شود در محیط های سر پوشیده و روباز قابل استفاده می باشد، این محصول به دلیل استفاده زیاد، تولیدات انبوهی داشته که بالا رفتن تقاضا، قیمت آن را کاهش می دهد.
  • زغال کبابی: این زغال در زمان سوختن بو، جرقه و دود ایجاد نمی کند و در حین سوختن به باد دائم نیازی ندارد. این زغال نسبت به اکثر نمونه ها، قیمت کمتری دارد.
  • زغال قلیان یا زغال لیمو: براق و سیاه می باشد که صدای خاصی هنگام شکسته شدن آن ایجاد می شود و بدون شکاف می باشد و برای این که کیفیت زغال لیمو افزایش پیدا کند به فشار حرارت بالایی نیاز است که این به عملکرد کوره بستگی دارد و چون این زغال خرد و شکسته می شود قیمت کم تری نسبت به زغال کبابی دارد.

بررسی هزینه های صادراتی زغال در ایران

بررسی هزینه های صادراتی زغال در ایران صادرات زغال در انواع مختلفی انجام می شود که می توان از انواع آن به زغال بلوط اصل، زغال قالبی فشرده و…. اشاره کرد. ارزان بودن مواد اولیه تولید زغال بخصوص زغال های صنعتی، باعث شده صادرات آن بسیار سودآور باشد چون از ضایعات چوبی و خاک اره تولید می شود. هزینه های صادراتی زغال در ایران شامل گزینه های زیر می شوند:

  • هزینه های تولید که شامل هزینه مواد اولیه می باشد.
  • هزینه های تبلیغات و بازاریابی در کشور های مقصد جهت فروش بالاتر محصول.
  • هزینه گمرکی که شامل هزینه ترخیص کالا است.
  • هزینه های بسته بندی و حمل و نقل محصول از شرکت تولید کننده تا مقصد.

صادرات زغال به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس مانند عمان، عراق، ترکیه و… انجام می شود و کیفیت بالای انواع زغال های ایرانی باعث شده اند، صادرکنندگان بتوانند به راحتی در بازار خارجی مورد نظر محصول را عرضه کنند و ارزآوری عالی را نصیب کشور نمایند.

فروش بی واسطه ذغال بامبو با بهترین کیفیت

فروش بی واسطه ذغال بامبو با بهترین کیفیت فروش بی واسطه ذغال بامبو با بهترین کیفیت با هدف افزایش میزان محصول فروخته شده انجام می شود چون مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، زغال های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و با توجه به مصارف گسترده‌ای که دارند، باز آن ها بسیار خوب و پر رونق است.

با توجه به ویژگی زغال های قلیون ایرانی، بسیاری از افراد به دنبال درجه یک ترین آن ها هستند که مدت زمان طولانی تری بدون ایجاد بو و دود بسوزد. از مهمترین موضوعاتی که در فروش و تولید آن ها اهمیت دارند، تولید شده توسط استاندارد های جهانی است. مشتریان عزیز در صورت خرید محصول می توانند آن را از طریق هماهنگی با شماره های موجود در صفحه محصول را در حجم دلخواه و بسته بندی های گوناگون، به صورت صادراتی و سفارشی، خریداری نمایند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید