مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

تولید و پخش زغال بامبو در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع زغال در بسته بندی های مختلفمقدمات لازم برای صادرات زغال در ایرانفروش فوق العاده زغال بامبو با قیمتی استثنایی

زغال بامبو، یکی از مرغوب ترین انواع زغال ها است که از درختی به همین نام تولید می شود و سابقه تولید آن به صدها سال قبل و در آسیای شرقی برمی‌گردد؛ تولید زغال بامبو در سراسر کشور ما نیز انجام می شود و همین باعث می شود که نیازی به واردات آن نبوده و بهترین این زغال با کیفیت صادراتی در اختیار مشتریان قرار گیرد و از مازاد تولید آن برای صادرات به دیگر کشورها استفاده کنند.

تولید و پخش زغال بامبو در سراسر کشور

انواع زغال در بسته بندی های مختلف

انواع زغال در بسته بندی های مختلف زغال های به دست آمده از چوب درختان یا خاک اره آنها محصولی است که با استفاده از روش های مختلف و خط تولید ویژه آماده شده و در بسته بندی های مخصوص ارائه می گردد.

نمونه های مختلف زغال همچون زغال بامبو، کبابی، بلوط و همچنین زغال چینی دارای کمترین میزان رطوبت هستند. چون این عامل مخرب کیفیت زغال را بسیار کاهش می دهد. به همین خاطر هر یک از نمونه های این محصول، در بسته بندی مخصوص پلاستیکی قرار می گیرند تا به این ترتیب زغال کیفیت خود را در اثر تماس با هوا و انبارداری نامناسب از دست ندهد.

انواع بسته بندی مورد استفاده برای این ذغال اغلب از نوع پلاستیکی تی و کاغذی هستند و به این شکل فروش آن در فروشگاه های مختلف برای مصارف خانگی انجام می‌شود. همچنین این محصول در کبابی ها و رستوران ها نیز کاربرد زیادی دارد و به صورت بسته بندی ویژه به خریداران ارائه می گردد.

نمونه های مختلف زغال از نظر شکل هندسی نیز با هم متفاوتند به طوری که برخی از آنها اندازه کوچک دارند و به زغال حبه معروف می باشند و برخی نیز به صورت استوانه ای بلند می‌باشند که برای پخت و پز صنعتی به ویژه در کبابی ها گزینه مناسبی تلقی می شود.

زغال ها بر اساس نوع چوبی که از آن تهیه شده‌اند، نمونه‌های بسیار متفاوتی دارند. همچنین نوع تجهیزاتی که برای ساخت این زغال ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم است و باید تحت تاثیر فشار تولید شده و هر چه این فشار بیشتر باشد محصول تولیدی کیفیت بالاتری خواهد داشت.

مقدمات لازم برای صادرات زغال در ایران

مقدمات لازم برای صادرات زغال در ایران صادرات زغال در ایران، دارای تاریخچه بسیار طولانی است چون از گذشته درختان برای تولید ذغال مورد استفاده قرار می گرفتند و کشورهای منطقه وارد کننده زغال ایرانی بودند، اما امروزه روش های دیگر برای تولید ذغال استفاده می‌شود و تولید صنعتی این محصول در بسیاری از نقاط کشور صورت می‌گیرد تا به این ترتیب مقدمات لازم برای صادرات زغال ایرانی در انواع مختلف آن فراهم شود.

بهترین زغال، توسط تولیدکنندگان داخلی و از مواد اولیه درجه یک یعنی چوب بلوط با کیفیت ساخته شده است. این زغال ها پس از آماده کردن خاک اره درختانی مانند بلوط و پاکسازی از هر نوع ماده اضافه، با استفاده از دستگاه های مخصوص با هم مخلوط شده و چسب مخصوصی نیز به آنها اضافه می شود تا به صورت اشکال هندسی مختلف درآیند که استحکام بسیار زیادی دارند و تحت عنوان زغال پرسی شناخته می‌شوند.

تولید زغال با کیفیت و قرار دادن آن در بسته بندی شکیل و مستحکم آن باعث می‌شود تا این زغال در بازارهای منطقه‌ای فروش بسیار خوبی پیدا کند. به این شکل تولید زغال مرغوب زمینه‌ساز صادرات آن به کشورهای مختلف خواهد شد.

فروش فوق العاده زغال بامبو با قیمتی استثنایی

فروش فوق العاده زغال بامبو با قیمتی استثنایی بهترین ذغال بامبو، با قیمتی استثنایی در فروش فوق العاده این محصول به خریداران ارائه می‌شود و مشتریانی که مایل به سفارش این زغال در برای خود هستند از طریق این فروش نیاز خود را تامین می کنند و بهترین این زغال در نمونه هایی مانند زغال قلیانی اصفهان یا زغال قلیون میوه ای به دست می آورند.

در فروش فوق العاده، بسته‌بندی مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده تا فروش آن آسان تر و راحت تر باشد همچنین فروش به صورت بلوط عمده و درحجم بالا صورت می‌گیرد و مشتریان از کلیه نقاط ایران و جهان، با نرخی باورنکردنی، این زغال را در بسته بندی مخصوص صادراتی برای خود درخواست می دهند تا به این ترتیب، بهترین این زغال را در اسرع وقت از همین سایت تهیه کنند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید