مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

صادرات زغال فشرده با کیفیت به کشور عراق در سالهای اخیر

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر افزایش قیمت زغال صادراتی قیمت زغال فشرده صادراتی به عراق در سال 1400

کشور عراق از جمله کشورهایی است که تمایل زیادی به خرید زغال فشرده با کیفیت در سالهای اخیر از کشور ایران دارد و دلیل آن برخوردار بودن ذغالهای فشرده شده توسط تولید کنندگان ایرانی از کیفیت بسیار بالا است .آنها می توانند، با خرید این محصول از کشور ایران در زمینه‌های مختلفی مانند؛ غذاهای کبابی و … از آن بهره مند شوند و ایران با صادرات زغال فشرده به عراق نقش مهمی در صادرات ابن محصول در جهان دارد.

صادرات زغال فشرده با کیفیت به کشور عراق در سالهای اخیر

عوامل موثر بر افزایش قیمت زغال صادراتی

عوامل موثر بر افزایش قیمت زغال صادراتی  عوامل مهمی که می تواند بر افزایش قیمت زغال صادراتی تاثیرگذار باشد کیفیت بسیار بالای زغال می باشد هر زغالی که تولیدکننده می خواهد آن را صادر کند از کیفیت بیشتری برخوردار باشد مطمئناً زغال مورد نظر از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود و این عامل موجب افزایش قیمت آن نیز خواهد شد.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند به طور مستقیم بر افزایش قیمت این محصول تاثیرگذار باشد نوع زغال از درخت مورد نظر می باشد به نظر می رسد که چوب درخت گردو نسبت به سایر چوب درختان جنگلی از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا چوب درخت گردو از نظر مدت زمان روشن ماندن و گرمادهی و همچنین میزان دود نسبت به سایر درختان کمتر است. یکی دیگر از درخت هایی که زغال حاصل از آن بسیار مرغوب است چوب درخت لیمو می باشد زغال این نوع درخت مانند درخت گردو از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

و آخرین عامل تاثیرگذار که می‌تواند بر افزایش قیمت زغال تاثیر گذار باشد، خرید آن به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از تولید کننده است اگر خریدار محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری کند مسلماً قیمت آن برای او کمتر خواهد بود

قیمت زغال فشرده صادراتی به عراق در سال 1400

قیمت زغال فشرده صادراتی به عراق در سال 1400 قیمت زغال فشرده صادراتی به کشور عراق در سال ۴۰۰ به این شکل است که با توجه به تورمی که بر کل جهان و همچنین ایران حاکم است می توان گفت که میزان تورم به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصول نسبت به سال‌های گذشته از میزان بیشتری برخوردار بوده است.

با این نتیجه می توان گفت که قیمت صادرات زغال فشرده مانند سایر محصولات دیگر، به کشورهای دیگر ماننده کشور عراق، نیز با افزایش قیمت مواجه بوده است و کشورهای وارد کننده باید بهای بیشتری بابت وارد کردن این محصول به کشورهای صادر کننده مانند ایران بپردازند تا بتوانند از محصول وارد شده ای مانند زغال فشرده نهایت استفاده و بهره را ببرند.

همچنین کشوری مانند کشور عراق برای بهره مند شدن از مزایای زغال فشرده ی کشوری مانند ایران راضی به پرداخت بهای آن به قیمت تعیین شده توسط صادرکنندگان آن می‌باشد زیرا این کشور نسبت به ارائه و عرضه قیمت زغال فشرده به کشور آنها با قیمت مطمئن می باشند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید