مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

فروش عمده زغال لیمو جهرم با مناسب ترین قیمت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با فرایند تولید زغال با کیفیتخرید بی واسطه زغال لیمو جهرم با بهترین کیفیت در تهران

فروش عمده زغال لیمو جهرم با مناسب ترین قیمت درتهران توسط شرکت ما انجام می شود.قیمت زغال لیمو ، در فروش عمده بسیار مناسب تر از خرده فروشی است، حال اگر این خرید عمده را مستقیما از تولید کننده انجام دهید، برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود، زیرا هم واسطه ها را حذف کرده اید و هم از هزینه های بسته بندی خود کاسته اید؛ در این نوع خرید معمولا تولید کنندگان برای جلب رضایت بیشتر خریداران تخفیفات ویژه ای نیز در نظر می گیرند.

فروش عمده زغال لیمو جهرم با مناسب ترین قیمت در تهران

آشنایی با فرایند تولید زغال با کیفیت

آشنایی با فرایند تولید زغال با کیفیت زغال در دو نوع سنتی و فشرده تولید می شود؛ در روش تولید سنتی زغال را از سوزاندن چوب و برش زدن چوب سوخته شده تولید می کنند، زغال هایی که با این روش تولید می شوند به هیچ وجه باعث سردرد نمی شوند و دود زیادی تولید نمی کنند اما مشکلی که این ذغال ها دارند این است که، به محیط زیست آسیب رسانده و باعث قطع درختان می شوند.

همانطور که ذکرشد، نوع دیگر این محصول زغال فشرده است، که همانطور که از نامش پیداست از فشرده کردن خاک ذغال، پودرچوب و .. تهیه می شود، به صورتی که این مواد را همراه با یک چسب مخصوص در داخل آسیاب ریخته و مواد مخلوط شده را در قالب های مخصوص می ریزند، پس از حدود 1 ساعت زغال هارا در اندازه های مختلف برش زده و در کوره قرار می دهند، زغال فشرده پوست گردو از محبوب ترین انواع این زغال به حساب می آید.

اگر چسبی که در تهیه این نوع زغال استفاده می شود، مرغوب نباشد، باعث سردرد شده و به مجاری تنفسی آسیب می رساند، همچنین این زغال ها اگر با کیفیت بالا تولید شده باشند، دود خیلی کمی تولید کرده و بوی نا مطبوعی ندارند. برند های زیادی در حوزه تولید زغال فشرده در حال فعالیت هستند، که در این میان میتوان به ذغال قلیان اصفهان و زغال گل افرا اشاره کرد.

خرید بی واسطه زغال لیمو جهرم با بهترین کیفیت در تهران

خرید بی واسطه  زغال لیمو جهرم با بهترین کیفیت در تهران زغال لیمو جهرم، با بهترین کیفیت و بدون واسطه، در تهران توسط تولید کنندگان به فروش می رسد. این محصول، که یکی از پرطرفدار ترین انواع زغال است، هم به صورت فشرده و هم به صورت سنتی تولید شده و دربسته بندی های یک تا ده کیلیویی به مشتریان عرضه می شود، همچنین اگر صاحب رستوران یا کافه هستید و زغال را به صورت عمده خربداری می کنید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از بازار فروش به صورت عمده تهیه کنید. اگر با انواع زغال و موارد استفاده ی آن ها آشنا نیستید، می توانید به مقالات سایت ما مراجعه کنید و تمامی اطلاعات مورد نیازتان را به دست آوید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید