مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =

فروش ویژه زغال بلوط به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کاربردهای متنوع زغال فعالعلت تفاوت قیمت زغال بلوط نسبت به سایر زغال هاخرید عمده زغال بلوط با بهترین کیفیت

زغال یکی از مهمترین محصولات جهت تولید حرارت و گرما است که استفاده های زیادی دارد و البته به این موضوع در ادامه می‌پردازیم. فروش ویژه زغال بلوط عمده از طریق این مجموعه هم اکنون آغاز شده و این محصولات در بسته بندی های کیلویی و بزرگ در اختیار فروشگاه ها و مشتریان گرامی قرار می گیرد که خریداران عمده اکثراً سفره خانه های سنتی، کبابی ها و… می باشد.

فروش ویژه زغال بلوط به قیمت عمده

بررسی کاربردهای متنوع زغال فعال

بررسی کاربردهای متنوع زغال فعال شاید فکر کنید زغال فقط برای روشن کردن شومینه، پختن کباب یا تامین انرژی گرمایی است؛ اما زغال انواع مختلفی دارد که حتی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. یک نمونه از پرکاربرد ترین نوع آن که با نام کربن اکتیو یا همان با نام زغال فعال به فروش می‌رسد، پودر سیاه رنگ است، هیچ نوع طعم و بوی ندارد و قابلیت‌های ویژه آن باعث شده امروزه کاربردهای زیادی داشته باشد.

  • در زمان‌های گذشته جهت درمان بسیاری از بیماری‌ها زغال فعال استفاده می‌شد اما امروزه به عنوان یک ماده مهم در تصفیه آب و هوا شناخته شده که سموم و ناخالصی‌های موجود در آب را جذب کرده و آب تمیز و پاکیزه در اختیار شما قرار میدهد.
  • شاید در حین خرید خمیر دندان به خمیر دندان زغالی برخورده باشید. در واقع این زغال فعال درون خمیردندان‌ها باعث سفیدی بیشتر دندان‌ها، مقاوم شدن لثه و جلوگیری از عفونت آن، جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و مانع تنفس بدبو می شود که تمام پلاک های موجود روی دندان را به خوبی از بین میبرد.
  • کاربرد بعدی آن جهت حفظ سلامت پوست است که زغال فعال به خوبی آلودگی‌های منافذ پوست را از بین برده و هرگونه گرد و غبار و ذراتی که همه ما روزانه با آنها در ارتباط هستیم را به خوبی پاک می‌کند.
  • همچنین خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی دارد و جهت بهبود زخم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از طرفی باعث کمک به داشتن موی سالم می‌گردد و مصرف آن به صورت قرص یا کپسول باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی می گردد و هرگونه نفخ شکمی را از بین خواهد برد.

علت تفاوت قیمت زغال بلوط نسبت به سایر زغال ها

علت تفاوت قیمت زغال بلوط نسبت به سایر زغال ها زغال ها انواع مختلفی دارند؛ در این میان، زغال بلوط در عین با کیفیت و پرکاربرد بودن نسبت به سایر زغالها قیمت مناسب تری دارد؛ اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که علت تفاوت قیمت این محصول چیست؟

در واقع تولید زغال بلوط به نسبت سایر زغال ها راحت تر است این نوع زغال ها به دلیل این که از طبیعت تولید می گردد به هیچ عنوان ضرری به آسم محیط زیست نمی زند. تولید زغال بلوط به صورت سنتی است از این رو هزینه‌های تولید آن کمتر بوده و نسبت به سایر زغالها قیمت مناسب تری را هم دارد.

علل بعدی، ویژگی این محصول است که زغالهای بلوط خاکستر کمتری داشته، بوی بد ندارد و مدت زمان طولانی می سوزد؛همچنین همگام با استانداردهای جهانی تولید می گردد.

نحوه خرید و فروش این محصول هم در تعیین قیمت محصول بی‌تأثیر نیست و تا حدود بسیار زیادی می توان این با خرید عمده و مستقیم از شرکت تولید کننده، قیمت محصول را کاهش داد.

به طور کلی علت تفاوت بین زغال ها را می توان اینگونه دسته بندی کرد:

  • شرکت های تولیدی آنها
  • نحوه تولید محصول
  • نوع بسته‌بندی
  • میزان عرضه
  • میزان تقاضا از جانب مشتری

خرید عمده زغال بلوط با بهترین کیفیت

خرید عمده زغال بلوط با بهترین کیفیت اگر شما هم قصد خرید یک زغال خوب و باکیفیت را دارید پیشنهاد می‌ کنیم که خرید خود را به صورت عمده انجام دهید؛ البته در صورتی که نیاز بالایی به این محصول داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید بیشترین تولیدات زغال در کشور ما از تاغ سمنان می باشد که این محصول کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد. شما عزیزان هم برای خرید عمده یا خرده می‌توانید همین حالا از طریق شرکت ما اقدام کرده و محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار عالی و مناسب خریداری کنید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید