مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

قیمت ارزان زغال بلوط در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان تولید سالانه زغال در ایران خرید مستقیم زغال بلوط از مراکز تهران

زغال بلوط از جمله زعال های با کیفیت می باشد، که اغلب از درختان بلوز زاگراس به دست نی آید، این نوع زغال مرغوبیت بالا در مقایسه با زغال های دیگر از جنله زغال درخت مرکبات دارد، از این رو با توجه به نیتز بازار داخلی به این نوع زغال این مجموعه با عرصه قیمت زغال بلوط تهران به صورت مناسب در بازار تهران، باعث جلب رضایت مشتری گرامی است.

قیمت ارزان زغال بلوط در بازار تهران

میزان تولید سالانه زغال در ایران

میزان تولید سالانه زغال در ایران

همان طور که می دانید کشور ایران یکی از کشورهای باوسعت وسیع بیابانی است، از این رو تولید زغال چوبی یکی از دغدغه های مهم فعالان محیط زیست می باشد، با توجه به این نکته ایران یکی از کشورهای قرار گرفته در قعر جدول تولید زغال می باشد، این موضوع اهمیت توجه به عدم قطع درختان را می رساند اما به طور کلی و برحسب بر آوردهای لازم سالانه بیش از ۵۴۰۰۰ تن زغال چوبی از انواع درختان جنگل های وحشی و درختان باغی زغال تولید می شود،

عمده تولید سالانه از زغال در ایران از درختان مرکبات چون لیمو و پرتقال و نارنج و درختان وحشی چون بلوط، سپیدار، انجیر و… است بر حسب استانداردهای جهانی سازمان حفاظت از محیط زیست برای درختان جنگلی عمر بیش از ۵۰ سال مد نظر در بریدن آن ها برای تولید زغال چوبی است و برای درختان میوه ،عمر بیش از ۴۰ سال می باشد، که این موضوع در این ایران نیز قابلیت اجرا و تلاش های فعالان محیط زیست برای اجرای آن می باشد.

اما به طور کلی زغال چوبی علاوه بر تولید داخلی به صورت صادراتی نیز وارد کشور می شود، که از جمله کشورهای وارد کننده زغال به ایران، ترکیه و آذربایجان می باشد که به طور سالانه بیش از ۲۳۰۰۰ تن زغال چوب تولید شده از انواع درختان وارد کشور می شود.

خرید مستقیم زغال بلوط از مراکز تهران

خرید مستقیم زغال بلوط از مراکز تهران

خرید مستقیم انواع زغال بلوط ازمراکز تهران، به راحتی امکان پذیر است. کیفیت تولید آن و چوبی که برای تهیه زغال استفاده شده رابطه مستقیم و موثری دارد. این نوع از زغال ها غالبا از چوب درختان معطری مانند بلوط و درخت سپیدار تهیه و تولید می شوند و دارای ارزش بالاتری نسبت به دیگر زغال های موجود در بازار و تولید شده از دیگر درختان هستند. متاسفانه به دلیل فعالیت افرادی که به فروش زغال های بی کیفیت و ارزان مانند زغال خودسوز قم حاصل از چوب درختان انجیر، پرتقال به جای زغال های مرغوب می پردازند، بهتر است برای تهیه زغال با کیفیت و البته با قیمت مناسب از فروشگاه ها و مراکز معتبری که در این حرفه فعال هستند، خریداری نمایید.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید