مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروش زغال کبابی به قیمت عمده در بسته بندی 10 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تشخیص زغال با کیفیت و بی کیفیتعامل تعیین کننده در قیمت زغالمرکز خرید زغال کبابی بسته بندی با کیفیت عالی

قیمت زغال کبابی بسته بندی شده در بسته های ۱۰ کیلویی، بسیار ارزان و مناسب می باشد. زغال کبابی یکی از انواع زغال هایی می باشد که در کشور تولید می‌شود و همانطور که از اسمش پیداست، از آن برای طبخ غذا های مختلف، در گردش ها، دورهمی ها و مهمانی ها و… استفاده می کنند به همین دلیل محصولی بسیار پرفروش می باشد و در میان انواع زغال، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

فروش زغال کبابی به قیمت عمده در بسته بندی 10 کیلویی

چگونگی تشخیص زغال با کیفیت و بی کیفیت

چگونگی تشخیص زغال با کیفیت و بی کیفیت برای تشخیص زغال باکیفیت از زغال بی کیفیت، با دقت به ظاهر محصول توجه کنید و این نکته را در نظر بگیرد که زغال با کیفیت بافت منسجم تری دارد و هیچ گونه ترک، شکاف یا روزنه و سوراخ روی آن وجود ندارد. زغال اعلا تا مدتی طولانی حرارت را در خود نگه می‌ دارد و بر خلاف زغال های نامرغوب به سرعت به خاکستر تبدیل نمی‌ شود و شما می توانید با استفاده از این محصول حجم زیای از غذا ها را کباب کنید.

این محصول در هنگام سوختن هیچ گونه گاز های سمی یا بو های نامناسب از خود ساطع نمی‌ کند و اثر مخربی روی مواد غذایی نمی گذارد و هیچ خطری برای سلامت بدن ندارد، به همین علت با خیالی آسوده می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. می‌ توانید زغال را روی حرارت قرار دهید، اگر محصول هنگامی که روی حرارت قرار می گیرد صدای شکستگی بدهد و یا ذرات ریزی از آن به اطراف پرت شود، نشان می دهد که کیفیت مناسبی ندارد. چراکه زغال درجه یک اصلاً به این شکل نمی سوزد. زغال بسته بندی شده با کیفیت، دارای نشان استاندارد می باشد.

عامل تعیین کننده در قیمت زغال

عامل تعیین کننده در قیمت زغال کیفیت از مهم ترین عوامل تعیین کننده در قیمت زغال می باشد. طبیعتاً هر چه در تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شده باشد، زغال کیفیت بالاتری خواهد داشت و قیمت آن گران تر خواهد بود. مقدار محصول که خریداری می‌ کنید می‌ تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد و موجب افزایش یا کاهش آن شود. به عنوان مثال اگر شما خرید این محصول را به صورت عمده و کلی انجام دهید، هزینه های بسته بندی و حمل و نقل و… کاهش پیدا می‌ کند و محصول با قیمت کمتر و ارزان تری در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت زغال، می توان به نحوه خرید آن اشاره کرد. قطعاً خرید مستقیم از مراکز تولیدی به دلیل حذف واسطه ها و دلالان و هم چنین حذف هزینه های انبار داری و حمل و نقل و… می تواند منجر به کاهش قیمت زغال شود.

مرکز خرید زغال کبابی بسته بندی با کیفیت عالی

مرکز خرید زغال کبابی بسته بندی با کیفیت عالی مرکز خرید زغال کبابی بسته بندی این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می کند. این مرکز به منظور رفاه مشتریان خود، امکان خرید های غیر حضوری و اینترنتی را، در کنار خرید های حضوری برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا افراد بتوانند با استفاده از این شیوه، به راحتی در داخل منزل اقدام به خرید نمایند.

افرادی که از این روش برای خرید استفاده می کنند، می توانند با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر و یا هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود، به سایت مراکز فروش این محصول مراجعه داشته باشند و آن را سفارش دهند و در اسرع وقت، جلوی درب منزل زغال خریداری شده را تحویل بگیرند و علاوه بر پرداخت مبلغ کمتر، از اتلاف زمان ارزشمند خود در مراکز پیشگیری کنند و اجازه ندهند که سلامت آن ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به خطر بیافتد. انواع زغال حبه قندی و بامبو که در کشور ما با کیفیت بی نظیری تولید می‌ شوند، علاوه بر اینکه نیاز بازار های داخلی را تامین می کنند، محصولاتی صادراتی هستند و در حجم عظیمی به سایر نقاط جهان صادر می شوند و مورد استقبال مشتریان خارجی قرار می گیرند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید