مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

تولید و پخش زغال بسته بندی به تمام نقاط ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارامترهای مهم در مرغوبیت زغالاستان های تامین کننده زغال در ایرانفروش عمده زغال بسته بندی زیر قیمت بازار

تولید زغال بسته بندی توسط شرکت معتبر یاسین در حال انجام می‌باشد، که برترین محصولات شامل زغال گلدن بلک، زغال کبابی بامبو، زغال عطردار و… را در بسته بندی‌های بهداشتی و استاندارد تولید و به تمام نقاط ایران پخش می‌کند. این محصولات برای روشن کردن آتش جهت تهیه انواع کباب‌ها، قلیان، استفاده در شومینه و… کاربرد داشته و به دلیل بهداشت بالایی که دارند، مواد خطرناک را که برای سلامت انسان مضر باشد، متساعد نخواهند کرد.

تولید و پخش زغال بسته بندی به تمام نقاط ایران

پارامترهای مهم در مرغوبیت زغال

پارامترهای مهم در مرغوبیت زغال زغال در دسترس ترین ماده سوختی برای تولید انرژی گرمایی است، که تا سال‌ها برای مصارفی مانند پخت غذا و گرم کردن خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه، مصرف زغال محدود شده و فقط به منظور استفاده در پیک نیک، کبابی کردن انواع گوشت و برپا کردن قلیان تولید می‌شود. زغال‌های تولید شده توسط کارخانه‌های معتبر، از فرم سنتی خارج شده و به صورت فشرده به مشتری عرضه می‌شوند.

این زغال‌ها دیگر دود زیادی ایجاد نمی‌کنند، بو نداشته و در مدت طولانی تری می‌سوزند. برای خرید زغال مرغوب، پارامترهایی وجود دارد، که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • کیفیت: از آنجایی که دود و گازهایی که از زغال متصاعد می‌شود، تاثیر مستقیمی بر کیفیت کباب داشته و همچنین در مورد قلیان کشیدن ممکن است، مواد مضر و خطرناکی را وارد بدن کند، انتخاب چوب مناسب کمک می‌کند، تا کمترین حجم از دود و گاز از زغال منتشر شود.
  • حرارت: زغال مرغوب باید حرارت خوبی داشته تا بتواند، گرمای مورد نیاز برای پخت کباب را داشته باشد.
  • طول ماندگاری: زغال باکیفیت در مدت طولانی تری می‌سوزد و تا ساعاتی قابلیت استفاده کردن را دارد.
  • سایز: زغال نباید دارای قطعات خرد و پودر شده باشد. بهتر است، زغال‌های درشت در بسته بندی محصول وجود داشته باشد.
  • جرقه زدن: زغال فشرده جرقه نمی‌زند و نیازی به بادزدن مداوم برای روشن ماندن ندارد.
  • رنگ: زغال درجه یک، رنگ شفاف و براقی داشته و فرآیند تولید بر روی آن به طور کامل انجام گرفته و زغال خام نیست.

استان های تامین کننده زغال در ایران

استان های تامین کننده زغال در ایران زغال را می‌توان به دو روش سنتی و صنعتی تولید کرد. یکی از نکات مهم برای تولید بهترین نوع زغال، توجه به نوع چوب و همچنین، محافظت از منابع طبیعی است. جنس چوب تعیین کننده نحوه فرآوری و تولید زغال از آن خواهد بود. هر زغال دارای مشخصات فیزیکی و شیمیایی مخصوص به خود بوده و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهر و استان‌های زیادی در ایران، جزو تولیدکنندگان زغال مرغوب هستند، که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اردبیل، کرمان، جهرم در استان فارس، گیلان و مازندران اشاره کرد. در این استان‌ها اغلب چوب درختان سخت به وفور یافت می‌شود. البته منظور این نیست، که این نوع چوب از مقاومت بالاتری در مقایسه با چوب‌های نرم برخوردار است. منظور درختان پهن برگی هستند که چوب آن‌ها مناسب برای تولید زغال می‌باشد.

از آنجایی که زغال تولید شده با چوب نرم خیلی زود سوخته و عمر کوتاهی دارد، تولیدکنندگان از چوب سخت به عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند، تا بهتر بتواند، رضایت مشتریان را کسب کند. البته تولیدکنندگان برتر در استان‌های مختلف کشور، توجه ویژه‌ای به حفظ منابع طبیعی داشته و بیش از همه زغال‌های فشرده را تولید می‌کنند. این زغال‌ها در نتیجه ترکیب خاک اره با پوست گردو و خاک زغال تولید می‌شوند و نیازی به قطع درختان ندارند.

فروش عمده زغال بسته بندی زیر قیمت بازار

فروش عمده زغال بسته بندی زیر قیمت بازار فروش عمده زغال بسته بندی زیر قیمت بازار توسط فروشندگان اصلی در مراکز تامین انواع زغال صورت می‌گیرد. در این مراکز انواع زغال در مدل‌های متنوعی مانند لیمو، نارگیل، کبابی بامبو، فشرده، گلدن بلک و… وجود داشته و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. خرید عمده محصول می‌تواند در هزینه نهایی، صرفه جویی چشمگیری بوجود آورده و ارزان تر به دست مشتری برسد.

تولید و پخش زغال بسته بندی به تمام نقاط ایران توسط این مجموعه در حال انجام است و امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان فراهم ساخته است. می‌توان با سفارش آنلاین زغال، محصول را در مدت زمان کوتاهی دریافت و در وقت و انرژی صرفه جویی خوبی کرد.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید