مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

خرید ارزان زغال مجلسی با کیفیت در جهرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه خریدار زغال با کیفیت باید بداندبررسی انواع زغال درجه یک در بازارمرکز تولید زغال مجلسی در جهرم

همان طور که مطلع هستید، زغال در واقع از سوخته شدن چوب حاصل می شود. اگر در یک روز سرد پاییزی، هوس خوردن یک چای آتشی کردید، نگران نباشید، زیرا با چند تکه زغال، می توانید به راحتی و بدون معطلی چای دم کرده و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. زغال مجلسی جهرم، از بهترین نوع زغال ها می باشد و شما می توانید، این محصول با کیفیت ارزان را از بازار زغال فروشان این شهر یا نمایندگی های آن در شهر خود، خریداری نمایید.

خرید ارزان زغال مجلسی با کیفیت در جهرم

آنچه خریدار زغال با کیفیت باید بداند

آنچه خریدار زغال با کیفیت باید بداند زغال، در انواع مختلفی وجود دارد و بستگی به چوبی دارد که برای تهیه زغال از آن استفاده می شود.‌ زغال به دو روش تهیه می شود. یک روش مستقیما از سوخته شدن چوب خشک درختان جنگلی استفاده می شود، یعنی درختانی که خشک شده را می سوزانند و از آن زغال تهیه می کنند. روش دوم زغال فشرده است که در این روش به جای چوب از گرد و خاک چوب و پوست میوه های خشک مانند گردو و بادام استفاده می شود.

تولید کنندگان، برای درست کردن زغال به روش صنعتی احتیاج به کوره های مخصوص دارند. در مرحله اول گردو خاک موجود را با یک سری مواد شیمیایی قابل احتراق ترکیب می کنند و در قالب های فشرده که اکثرا مربع و مستطیل هستند قرارمی دهندو بعد از این داخل کوره های مخصوص می گذارند و در نهایت زغال فشرده به دست می آید.

زغال تولید شده در شهرهای ورامین و خوزستان بسیار مرغوب و باکیفیت است. حال که با مراحل تولید زغال آشنا شدید، بهتر است که مشخصات یک زغال مرغوب را نیز بشناسید. کیفیت زغال مرغوب به مواد اولیه آن بر میگردد هرچه مواد اولیه مرغوب تر باشد و چوب با کیفیت تری در آن استفاده شده باشد زغال حاصل شده نیز مرغوب تر خواهد بود.

زغال مرغوب دود نمی کند و حرارتی نسبتا بالا دارد و روشن کردن آن احتیاجی به باد زدن ندارد. علاوه بر این به راحتی آتش می گیرد و جرقه نمی زند. مهمترین مشخصه زغال مرغوب این است که علاوه بر عدم ایجاد دود، دارای دوام زیادی نیز می باشد، یعنی آتش آن به مدت طولانی حفظ می شود و خاکستر زیادی نیز تولید نمی کند و دوام بیشتری خواهد داشت.

بررسی انواع زغال درجه یک در بازار

بررسی انواع زغال درجه یک در بازار درست کردن غذا با زغال طعم و مزه بی نظیری دارد و گاهی انسان هوس می کند، به جای استفاده از گاز درون منزل خود، در دل طبیعت یک غذای خوش طعم زغالی را نوش جان کند. زغال انواع مختلفی دارد و با توجه به مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولید آن، به زغال های متفاوتی تقسیم بندی می شود.

بیشترین درختانی که برای تولید زغال از آنها استفاده می شود، درختان راش، بلوط و بامبو می باشد، که محصول تولید شده از آن ها، جزو آن دسته از زغال ها می باشد، که طرفداران زیادی دارد. امروزه از زغال فشرده شده، به عنوان یک صنعت نو و جدید یاد می کنند، زیرا کاربرد های مصرفی زیادی دارد.

نکته جالب در تهیه زغال فشرده این است که این نوع زغال از چوب سالم تهیه نمی شود، بلکه از خاک اره های انواع چوب مانند چوب گردو، چوب سپیدار، چوب راش و هم چنین، پوست میوه های خشک، مانند گردو و بادام ساخته می شود.برای تهیه زغال قالبی فشرده خاک اره های جمع آوری شده را با یک سری مواد شیمیایی ترکیب می کنند و در قالب های فشرده، که اکثرا مستطیل شکل هستند، قرار می دهند و در نهایت زغال فشرده حاصل می شود.

انواع خاک اره ها را معمولا از تولیدی های مبلمان و کارگاه های نجاری و چوب بری تهیه می کنند.امروزه ام دی اف، کاربرد زیادی در تولید کمد و کابینت دارد، اما متاسفانه خاک اره حاصل شده از آن برای تولید زغال مناسب نیست و باعث از بین رفتن کیفیت زغال می شود.

مرکز تولید زغال مجلسی در جهرم

مرکز تولید زغال مجلسی در جهرم انواع زغال فشرده در بازار، فروش نسبتا خوبی دارد، مخصوصا زغال کبابی فشرده شهر جهرم که یک زغال جادویی است، بسیار مورد نظر کبابی ها بوده و زغال مخصوص قلیان که امروزه بسیار استفاده می شود. ایران از برترین ها در عرصه تولید زغال محسوب می شود، که علاوه بر تامین نیاز های داخلی جامعه، در صادرات این محصول نیز موفق است.

خریداران می توانند زغال مصرفی خود را به صورت عمده از بازار مخصوص زغال فروشان خریداری کنند. در پایان باید بگوییم، ما در این سایت در تلاشیم، محصولاتی را به شما معرفی کنیم که از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید