مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

فروش زغال کبابی ممتاز به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی جامع درباره تولید زغال کبابی در ایرانفاکتورهای مهم در قیمت گذاری زغال کبابیآشنایی با تفاوت های زغال کبابی و زغال قلیونبررسی موانع صادرات زغال به کشورهای مختلفتامین کنندگان زغال کبابی مرغوب در کشورمرکز پخش زغال کبابی باکیفیت در شیرازخرید عمده زغال کبابی با نازلترین قیمت

زغال محصولی بر پایه مواد گیاهی است که به دلیل داشتن کربن فراوان در بافت خود به سرعت شعله ور شده و حرارت زیادی تولید می کند و از این رو از آن برای برافروختن آتش پایدار استفاده می گردد، مراکزی که در زمینه عرضه عمده زغال فعالیت می کنند برای تعیین قیمت فروش عمده زغال کبابی درجه یک به روش تولید این محصول، مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و برند زغال توجه نشان می دهند.

فروش زغال کبابی ممتاز به قیمت عمده

اطلاعاتی جامع درباره تولید زغال کبابی در ایران

اطلاعاتی جامع درباره تولید زغال کبابی در ایران حتما همه شما با زغال به خوبی آشنا می باشید، این محصول به صورت توده های سیاه رنگ، پوک و تردی دیده می شود که در اصل از طریق سوزاندن چوب در فضای خلا تولید می شود و دلیل سیاه بودن رنگ آن این است که در طی فرآیند تولید تمام آب و رطوبت میان بافتی چوب ها تبخیر می شود و این محصولات کاملاً خشک می گردد و در آن فقط کربن باقی می ماند به همین دلیل فشرده، سیاه و سبک وزن به نظر می رسد.

زغال کبابی به طور کلی نمونه های مختلفی دارد که یکی از آن به نام زغال سنتی شناخته می شود و دیگری زغال چینی، صنعتی و قالبی است و تفاوت اصلی این دو محصول در شکل ظاهری، رنگ بندی و بافت آن مشخص می گردد و شما هم به راحتی می توانید آن دو را از هم تشخیص دهید، حال اگر می خواهید با روش تولید کردن زغال کبابی در ایران آشنا شوید بهتر است که با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید:

  1. تولید زغال کبابی در کشور ما با روش های مختلفی انجام می شود، قدیمی ترین و سنتی ترین راه حل ممکن برای تولید این محصول این است که مقدار مشخصی چوب جنگلی مثل بلوط و تخته را در یک جا بر روی هم انباشته می کنند و با مقداری زغال آتش می زنند تا در نهایت به محصول مورد نظر خود دست یابند، این روش در فضای آزاد صورت می گیرد و از این رو موجب هدر رفتن گازهای مفید حاصل سوخت چوب می شود و زیاد مقرون به صرفه نیست.
  2. روش دوم استفاده کردن از کوره های تولید زغال قدیمی است در این کوره ها یک سری مجرا برای خارج شدن و جمع آوری گازهای مفید حاصل از سوزاندن چوب ها قرار دارد و وقتی که چوب ها را آتش می زنند درب آن را کاملاً پلمپ می کنند تا مانع از ورود هوا به داخل و خارج شدن گازها از آن شود.
  3. در روش سوم هم از یک سری کوره صنعتی، مدرن و پیشرفته برای تولید زغال استفاده می شود، تمام گازهای به دست آمده از روند تولید جمع آوری می شود و زغال با کیفیت بالا تولید می گردد، این روش به علت تولید محصول مرغوب و کاهش تلفات ناشی از این کار از هر نظر مقرون به صرفه تر است و درآمد زایی زیادی را به همراه خواهد داشت.

فاکتورهای مهم در قیمت گذاری زغال کبابی

زغال کبابی عمدتاً در نظر مردم به عنوان زغال چوب طبیعی یا زغال مرکبات شناخته می شود ولی امروزه انواع فشرده آن نیز وارد بازار های مصرف شده و تنوع زیادی در این محصولات ایجاد گشته است از این رو می توان زغال کبابی را با قیمت های متنوعی در بازار یافت و ما در ادامه این مطلب قصد داریم در زمینه فاکتور های مؤثر در تعیین قیمت فروش این محصول در بازار با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید:

  1. یکی از نکاتی که بر روی قیمت زغال کبابی تاثیر می گذارد، نوع این محصول و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن است، بر این اساس باید خدمت شما عرض کنیم که زغال طبیعی با استفاده از چوب درختان جنگلی تولید می شود و زغال صنعتی را با ترکیبی از خاک اره، کاه و چسب تولید می کنند، بر همین اساس زغال طبیعی هم کیفیت بیشتری دارد و هم نرخ بالاتر.
  2. دومین فاکتور در تعیین کردن نرخ این محصول توجه به اندازه دانه های زغال است، اگر سایز دانه های زغال درشت باشد نرخ بالاتری دارد ولی اگر در بسته بندی های آن خرده و خاکه زغال مشاهده شود، نرخ آن پایین می آید.
  3. یک فاکتور دیگر توجه به شکل بسته بندی این محصول می باشد، از این نظر باید خدمت شما عرض کنیم که زغال بسته بندی شده کارخانه ای از محصولاتی که به صورت فله ای و روباز در بازار عرضه می شوند قیمت بالاتری دارد و دلیل آن حفظ کیفیت، تردی و خشکی زغال های بسته بندی شده است چون از رطوبت دور می مانند.
  4. همچنین شما باید به نام تجاری و شرکت تولید کننده محصول دقت کنید، چون هر شرکت محصولی با یک درجه کیفی مختلف تولید می کند و قیمت متفاوتی برای آن ارائه می دهد و ما به شما توصیه می کنیم که از محصولاتی که برند معتبر دارند استفاده نمایید.

آشنایی با تفاوت های زغال کبابی و زغال قلیون

آشنایی با تفاوت های زغال کبابی و زغال قلیون از زغال استفاده های خیلی زیادی صورت می گیرد که دو مورد از رایج ترین کاربرد های آن در کشور ما برای پخت کباب و روشن کردن آتش قلیان است، حال شاید این سوال در ذهن افراد ایجاد گردد که چه تفاوت هایی بین زغال کبابی و زغال مخصوص قلیان وجود دارد؟ ما نیز برای اینکه اطلاعات شما را در این خصوص افزایش دهیم تصمیم گرفته ایم که در این خصوص توضیحاتی را ارائه دهیم:

  1. خوب است بدانید که زغال مورد استفاده برای قلیان به دلیل اینکه وظیفه برافروختن و دود کردن تنباکو را بر عهده دارد باید از کیفیت و قدرت سوخت بیشتری برخوردار باشد، در ضمن خیلی مهم است که چنین محصولی هیچ گاز خطرناکی از خودش ساطع نکند چون که مستقیما با حلق و سیستم تنفسی شما ارتباط دارد و این گازها وارد دهانتان می شوند، پس این زغال بهتر است سنتی، چوبی و کاملا بدون گاز باشد.
  2. زغالی که برای پخت کباب استفاده می شود هم باید بدون دود و بدون خاکستر بوده و هم به مدت بیشتر و بدون خاموشی یا قطعی بسوزد و حرارت مطلوبی را ایجاد نماید، که باعث پخت کامل گوشت گردد، از این رو استفاده کردن از انواع زغال های فشرده صنعتی برای باربیکیو، کپاپ پز و منقل های کباب پیشنهاد می شود، چون که با استفاده از مواد آتش زا به سرعت و تا چند ساعت می سوزند و گداخته می شوند و باعث مغز پخت شدن گوشت می گردند.

اما به طور کلی باید به این نکته اشاره کنیم که زغال های قلیانی همیشه باید نسبت به زغال های کبابی از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، در ساخت آن ها از مواد کاملا طبیعی استفاده گردد، با قدرت بیشتری بسوزند و بتوان آن ها را هر بار با دمیدن هوا مجددا شعله ور ساخت و بدون گاز باشند، از این رو این محصولات از زغال های کبابی نرخ بالاتری دارند.

بررسی موانع صادرات زغال به کشورهای مختلف

با توجه به مصارف گسترده ای که زغال برای روشن کرن شوفاژ، بخاری هیزمی، کباب پز و حتی تولید کردن محصولات آرایشی، بهداشتی و رنگ ها دارد، تولید گسترده و صادرات آن در سطح دنیا می تواند درآمد زایی خیلی زیادی برای کشور ما داشته باشد، ولی انجام صادرات این محصول به کشور های مختلف دنیا یک سری محدودیت در پی دارد که ما در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اول از همه باید به این نکته اشاره شود که تولید زغال طبیعی به دلیل اینکه به استفاده از چوب و شاخ و برگ درختان نیاز پیدا می کند، مستلزم قطع سرشاخه های جنگلی است و از این رو از نظر دوست داران طبیعت یک خطر جدی برای محیط زیست به حساب می آید و امروزه چندان رونق ندارد.
  • از طرفی راه اندازی کردن کوره های تولید زغال صنعتی مخارج زیادی دارد و مواد به کار رفته در ساخت آن هم به سختی حاصل می شوند و در نهایت محصولات به دست آمده، هزینه های تولید را جبران نمی کنند.
  • امر بسته بندی کردن صحیح این محصول به نحوی که بتواند کاملا از کیفیت زغال حافظت کند و صد در صد مانع از نفوذ هوا و رطوبت به داخل آن شده و از وارد آمدن ضربه بر سطح آن جلوگیری کند، امری سخت و پرهزینه است.
  • حمل و نقل صحیح محصول و جلوگیری کردن از ایجاد هر گونه آسیب در زغال ها امر سختی است و گاها نمی توان آن ها را برای مدت زیادی سالم نگه داشت، چون به سرعت در اثر وارد آمدن مقداری فشار تخریب می شوند.
  • متاسفانه هزینه عوارض و نرخ ترخیص کالا از مرز تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است، که این عامل یکی از موانع موجود بر سر راه تجارت زغال در دنیا است.

تامین کنندگان زغال کبابی مرغوب در کشور

تامین کنندگان زغال کبابی مرغوب در کشور واحد های اصلی و رسمی تامین کننده زغال درجه یک کبابی در کشور، برای خرید بهترین نوع این محصولات به سراغ استان مازندران و گلستان، یا استان فارس و شهر ملایر می روند، چرا که این مراکز بزرگ ترین تولید کننده زغال سنتی و صنعتی در کشور ما به حساب می آیند و بهترین مرجع برای خرید محصول مورد نظر در حجم بالا هستند.

این شرکت های تامین زغال، محصول را به صورت انبوه و یکجا از واحد های تولید کننده آن خریداری می کنند و به شکل کیسه ای تحویل می گیرند، سپس آن را بر حسب صلاحدید خود بسته بندی کرده و در اندازه های مختلفی برای فروش به بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می نمایند، اما چون اکثرا خرید و فروش محصول از این شرکت ها در حجم زیاد صورت می گیرد، پس بیشتر با فروشگاه های عرضه جرئی زغال وارد معامله می شوند.

این فروشگاه ها برای اینکه بتوانند محصول مورد نظر را به دست مصرف کننده ها برسانند، باید آن را به صورت عمده خریداری کنند و وقتی که از این مراکز فروش اصلی بهره می گیرند، می توانند نیاز انبارهای خود را با هزینه کمتری تامین نمایند و به این ترتیب محصول را با قیمت ارزان تر به دست مصرف کننده ها می رسانند و موجب تنظیم شدن بازار می گردند.

مرکز پخش زغال کبابی باکیفیت در شیراز

یکی از انواع زغال کبابی پرمصرف در سطح کشور ما رغال طراحی فابر کاستل است که آن را به صورت استوانه ای تولید و بسته بندی می کنند و به علت شکل خاص، تراکم بالا و جنس مرغوبی که دارد خیلی خوب می سوزد، شرکت های پخش زغال در شهر شیراز، این محصول را به صورت انبوه از تولید کننده ها و فروشنده های اصلی آن خریداری کرده و سپس به عرضه این محصول در سطح استان فارس و تمام کشور می پردازند.

این شرکت ها برای عرضه هر چه بهتر و سریع تر محصول و فروش آن در سطح گسترده تر در کشور، از روش های متنوعی برای این کار بهره می گیرند که یکی از آن ها استفاده کردن از فروشگاه های حضوری واقع در سطح شهرها است و دیگری شامل به کار گیری درگاه های خرید و فروش آنلاین می شود و هر یک از این روش ها مزایای خاص خود را دارند.

خرید زغال به صورت اینترنتی به دلیل اینکه از راه دور انجام می شود، روشی بسیار سریع است و موجب افزایش سطح رفاه مردم می گردد، دز ضمن با این روش تمامی حد و مرزها از میان برداشته می شوند و تمام هم میهنان ما از هر نقطه ای از کشور می توانند به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند، پس این روش خیلی هوشمندانه تر به نظر می رسد.

خرید عمده زغال کبابی با نازلترین قیمت

خرید عمده زغال کبابی با نازلترین قیمت بهترین راه حل موجود برای خرید عمده زغال کبابی با نازلترین قیمت ممکن این است که محصول مورد نظر را از واحد های پخش مستقیم زغال خریداری کنید، این واحد ها در اصل نمایندگی های رسمی یا مجاز تولید کننده ها در سطح کشور هستند و با آن ها برای فروش زغال همکاری می کنند، پس محصول مورد نظر را با در نظر گرفتن کمترین میزان سود عرضه می نمایند و موجب کم شدن نرخ تورم داخلی کشور می گردند.

استفاده از این روش خرید باعث می شود که تا حد زیادی از هزینه های مردم کم شود، بر توانایی خرید آن ها اضافه گردد و به این ترتیب تمایل آن ها برای خرید زغال را بیشتر می کند و موجب رونق بازار فروش آن می گردد و در نهایت سود این کار نصیب فروشنده ها و تولید کننده های زغال هم خواهد شد و سطح درآمد زایی آن ها را افزایش می دهد و بر این اساس بهترین روش یرای خرید زغال محسوب می شود.

خوب است بدانید که همکاران ما در این مجموعه در زمینه خرید و فروش بهترین زغال کباب فعالیت می کنند و آن را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن به دست مصرف کننده ها می رسانند.

حسین شربتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین شربتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09115739398

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه گل افرا شما را به خرید بهترین محصولات ذغال کبابی و ذغال قلیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
1

یک پاسخ به “فروش زغال کبابی ممتاز به قیمت عمده”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید